Przetargi.pl
Podziały geodezyjne i stabilizacja punktów granicznych na ulicach: Laurowej, Wielopolskiej, Obwodnicy na odcinku od ul. Storczyków do Borki

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2011-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podziały geodezyjne i stabilizacja punktów granicznych na ulicach: Laurowej, Wielopolskiej, Obwodnicy na odcinku od ul. Storczyków do Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ustalenie granic istniejącego pasa drogowego oraz wykonanie podziałów nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami) dla maksymalnie 18 działek. Przez ustalenie granic istniejącego pasa drogowego rozumie się ich odszukanie, wznowienie lub rozgraniczenie (dla maksymalnie 72 punktów granicznych). Rzeczywista ilość poszczególnych elementów zostanie ustalona w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci wybranemu Wykonawcy cenę wynikającą z faktycznie wykonanych prac. Lokalizację ulic, na których należy wykonać podziały geodezyjne i stabilizację punktów granicznych przedstawiono na mapach stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Na każdym etapie prac Wykonawca robót winien ściśle współpracować z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika. Przy pracach związanych z ustaleniem granic współrzędne punktów granicznych z Ośrodka Dokumentacji należy traktować jako przykładowe i nie mogą być podstawą do określenia położenia punktów granicznych w terenie. Ustalenie granic dzielonych działek należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem o ewidencji gruntów i budynków. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych dla starych granic należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Projekty podziału należy wykonać w oparciu o pomierzone granice (stare i nowe) na obowiązującą osnowę geodezyjną. Współrzędne punktów granicznych ujawnione w ewidencji nie pomierzone na aktualnie obowiązującej osnowie geodezyjnej i nie spełniające standardów wynikających z rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków nie mogą być w bezpośredni sposób wykorzystane do wyniesienia w teren. Projekty podziału należy wykonać dla każdej nieruchomości w 10 egz. Wykorzystaną istniejącą osnowę oraz zakładaną nową należy przekazać Zamawiającemu w formie kart opisów topograficznych z współrzędnymi tych punktów. Obligatoryjną częścią przekazywanych załączników jest oryginał protokołu z przyjęcia granic z klauzulą potwierdzającą przyjęcie operatu do zasobu. Należy sporządzić zestawienie działek dla całego pasa drogowego a w razie konieczności sporządzić wykazy synchronizacyjne uzgadniające ewidencje gruntów z KW. Zamówienie należy wykonać etapowo w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: Etap I - wykonanie projektów podziału nieruchomości - do 10 tygodni od daty zawarcia umowy, Etap II - wykonanie w terenie stabilizacji punktów granicznych - po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; oraz przyjęcie operatu technicznego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach