Przetargi.pl
Podniesienie bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w Szpitalu Powiatowym w Chodzieży

SZPITAL POWIATOWY IM. PROF. ROMANA DREWSA ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Stefana Żeromskiego 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL POWIATOWY IM. PROF. ROMANA DREWSA
    ul. Stefana Żeromskiego 29
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    REGON: 000308519
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chodziez.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w Szpitalu Powiatowym w Chodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szeroki zakres przebudowy i modernizacji części Szpitala Powiatowego w Chodzieży obejmujący : modernizację i przebudowę oddziału wewnętrznego, co wpłynie znacząco na poprawę warunków leczenia i pobytu pacjentów, podniesienie jakości świadczenia usług medycznych, modernizację i wyposażenie kuchni szpitalnej w nowoczesny i wysokowydajny sprzęt, co pozwoli na odejście od systemu żywienia cateringowego, poprawi znacząco jakość żywienia pacjentów, pozwoli na swobodny wybór posiłków, a w szczególności zapewni pacjentom wysoką jakość żywienia.Przedmiotem zamówienia jest szeroki zakres przebudowy i modernizacji części Szpitala Powiatowego w Chodzieży obejmujący : modernizację kotłowni poprzez wymianę kotłów centralnego ogrzewania i ciepła technicznego na niskoemisyjne i o wysokiej sprawności kotły kondensacyjne modyfikacja zasilania energetycznego poprzez montaż na dachach budynków Szpitala mikro elektrowni fotowoltaicznej o mocy szczytowej 109,2 kWp, co przyczyni się do ograniczenia poboru energii elektrycznej z sieci i w efekcie ograniczenie emisji CO2 do atmosfery, a także wpłynie na oszczędne gospodarowanie energią,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie :Dla części Nr 1 – 20.000,00 zł ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych ),Dla części Nr 2 – 10.000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych )z dopiskiem:Podniesienie bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w Szpitalu Powiatowym w Chodzieży2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 26.01.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Chodzieży 40 8945 0002 0026 2424 2000 0010Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) musi zawierać postanowienie o następującej treści :Beneficjent ma prawo zgłaszania roszczeń w terminie do 5 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,2) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej : dla części Nr 1 : 1.190.000,00 zł ( 620.000,00 zł – zadanie Nr 1, 570.000,000 – zadanie Nr 2 ), dla części Nr 2 : 720.000,00 zł ( 350.000,00 zł – zadanie Nr 1, 370.000,00 zł – zadanie Nr 2 ),co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i aktualnej informacji z banku.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.3) Zdolności technicznej lub zawodowej tj. :a) Doświadczenia :O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończyli co najmniej : dla części Nr 1 : dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektów budowlanych, w tym co najmniej w jednym obiekcie jednostki służby zdrowia, obejmujące roboty ogólnobudowlane, instalacji elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej mechanicznej, teletechniczne, o wartości każdej budowy co najmniej 3 mln zł brutto; dla części Nr 2 : dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie kotłowni gazowej lub olejowej o mocy nie mniejszej niż 500 kW każda o wartości co najmniej 900.000,00 zł brutto oraz dwie budowy i uruchomienia mikro elektrowni fotowoltaicznej o mocy min. 100 kWp każda z panelami fotowoltaicznymi montowanymi na dachu lub dachach budynków,co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i wykazu wykonanych robót wraz z referencjami.b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :Dla części Nr 1 : Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach.Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji obiektów budowlanych, w tym doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą polegającą na budowie lub przebudowie, remoncie budynku użyteczności publicznej wartości robót nie mniejszej niż 2 mln zł brutto. Kierowanie powyższym zadaniem powinno obejmować pełny okres realizacji, tj. od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia zadania. Roboty powinny być zakończone najpóźniej w dniu składania ofert. Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) obejmującymi swoim zakresem realizację robót budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie instalacji i sieci sanitarnych w budynkach, Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), Kierownik robót telekomunikacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień);Dla części Nr 2 : Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) obejmującymi swoim zakresem realizację robót budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie instalacji i sieci sanitarnych w budynkach, w tym w co najmniej polegającej na budowie lub przebudowie kotłowni gazowej o mocy min. 500 kW, Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), w tym doświadczenie w montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 100 kWp, Kierownik robót ogólnobudowlanych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień).co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.Zamawiający dopuszcza możliwość łączeniu poszczególnych funkcji, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień i doświadczenia, z wyłączeniem kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach