Przetargi.pl
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali Arena Ostrów i w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska

"Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Andrzeja Kowalczyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Andrzeja Kowalczyka
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    REGON: 387718016
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali Arena Ostrów i w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru w hali Arena Ostrów, ul. A. Kowalczyka 1, Ostrów Wielkopolski :1) Świadczenie dozoru oraz obsługi recepcji przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w godz. 6.00 – 23.00, łącznie maksymalnie 6700 rbh.Uwaga: W przypadku wprowadzenia obostrzeń pandemicznych na terenie kraju, a co za tym idzie ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów widowiskowo–sportowych, zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie godzinowym oraz ilościowym pracowników wykonawcy skierowanych do realizacji zadań w związku z realizacją zamówienia.2) W pozostałym przedziale czasowym, czyli w godz. 23:00 – 06:00 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu wykonawcy, połączony zdalnie z systemem Zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawienia w godz. 23:00 – 06:00 pracownika ochrony na terenie obiektu w wypadku przebywania na obiekcie podmiotów zewnętrznych prowadzących prace związane z organizowanymi imprezami.3) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały, odpowiednio wyselekcjonowany skład osobowy pełniący służbę według grafiku. Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (nagła choroba któregoś z pracowników).4) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca przedstawi czteroosobowy skład pracowników posiadających wymagane w SWZ kwalifikacje i mogących wykazać się stażem w ochronie obiektów użyteczności publicznej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbycia z każdą z wytypowanych osób maksymalnie 15 minutowej rozmowy kwalifikacyjnej celem doboru grupy osób bezpośrednio wskazanej do świadczenia usług. 5) Grafik służby pracowników ochrony z uwzględnieniem potrzeb godzinowych świadczenia usługi zostanie każdorazowo przesłany drogą elektroniczną na adres wskazany przez wykonawcę z minimum 14-to dniowym wyprzedzeniem w stosunku do początku kolejnego okresu rozliczeniowego.6) Niedopuszczalna jest zmiana składu osobowego bez uzasadnienia i wskazania przyczyny. Wszelkie zmiany składu osobowego muszą być przedstawione pisemnie, drogą elektroniczną z wyprzedzeniem 48 godzin.7) Wszyscy pracownicy na danej zmianie muszą wykazać się posiadaniem uprawnień kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.8) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania ochrony w pewnym przedziale czasowym, związanym z przekazaniem zadań ochrony obiektu podmiotowi obsługującemu w tym zakresie imprezy masowe. 9) Zapewnienie gotowości do podjęcia działań przez patrol interwencyjny - będący w zasobach Wykonawcy w czasie 10 minut od zgłoszenia w porze nocnej oraz 15 minut od zgłoszenia w porze dziennej. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość próbnego wezwania grupy interwencyjnej maksymalnie dwa razy w ciągu jednego okresu rozliczeniowego. 10) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w:a) jeden telefon komórkowy jako środek łączności z pracownikami zamawiającego;b) po jednej latarce dla każdego z pracowników;c) środki piszące.11) System zmianowy nie może być dłuższy niż 12 godz.12) Wszyscy pracownicy wykonawcy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia na danej zmianie muszą być wyposażeni w:a) czytelny identyfikator zawierający przynajmniej: imię i nazwisko, nazwę firmy oraz funkcję lub stanowisko;b) ubiór zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w ppkt 13;c) wyposażenie zgodnie z ppkt 10 powyżej.13) Wymagania w zakresie ubioru pracowników ochrony:a) koszula typu wyjściowego (biała, granatowa lub czarna), czarne spodnie, czarne obuwie typu półbuty;b) w zależności od pory roku wykonawca wyposaży pracowników w odpowiedni ubiór wierzchni pozwalający na realizację obowiązków wewnątrz obiektu jak i na zewnątrz;c) zamawiający nie dopuszcza możliwości ubioru pracowników ochrony w umundurowanie typu roboczego lub polowego (kombinezony, uniformy itp.);d) zamawiający zastrzega sobie prawo do zaakceptowania przedstawionych przez wykonawcę wzorów ubioru pracowników przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.14) Z uwagi na specyfikę obiektu oraz terenu przyległego pracownicy ochrony muszą być w dobrej kondycji fizycznej.15) Z uwagi na wykonywanie czynności z zakresu informowania i kierowania klientami korzystającymi z obiektu, pracownicy ochrony muszą prezentować wysoką kulturę osobistą oraz mieć łatwość w nawiązywaniu kontaktu i rozmowy.16) Zamawiający nie dopuszcza możliwości skierowania przez wykonawcę pracowników z niepełnosprawnością.17) Zamawiający zastrzega sobie, iż pracownicy skierowani przez Wykonawcę w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia nie mogą przekraczać 55-go roku życia.18) Po zdaniu służby pracownik wykonawcy musi być gotowy do przedstawienia na żądanie uprawnionego pracownika Zamawiającego raportu z służby w formie pisemnej o stanie obiektu i terenu przyległego oraz zaistniałych zdarzeniach i incydentach.19) Zamówienie będzie realizowane w Arena Ostrów oraz na terenie przyległym obejmującym: parkingi, ciąg pieszy i tereny zielone, ujęte w wykazie pomieszczeń stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.20) Obowiązki pracowników ochrony:a) sprawdzanie uprawnień do wstępu i przebywania osób na terenie obiektów;b) dbałość o mienie oraz bezpieczeństwo osób przebywających w obiektach;c) prowadzenie obchodów zewnętrznych i wewnętrznych obiektów na podstawie ustalonych przez zamawiającego kryteriów i harmonogramu, w godzinach: 6.00 – obchód zewnętrzny,22.00- obchód wewnętrzny,22.55- obchód zewnętrzny,d) utrzymanie drożności przejazdu oraz porządku parkowania pojazdów na parkingu przyległym do hali;e) w czasie imprez masowych współpraca z pracownikami firmy realizującej zabezpieczenie imprezy polegająca na otwarciu drzwi wejściowych do obiektu , drzwi na Arenę , bram wejściowych na teren obiektu, wskazaniu lokalizacji określonych miejsc w obiekcie, o ile cały zakres czynności nie zostanie przekazany organizatorowi;f) sprawdzenie stanu technicznego obiektu po zakończeniu imprez odbywających się w obiekcie oraz stanu zamknięcia drzwi i okien w sposób uniemożliwiający przedostanie się w sposób niekontrolowany osób nieuprawnionych;g) obsługa bram wjazdowych na ogrodzonym parkingu przyległym do hali za pomocą urządzeń wizyjnych i sterujących w recepcji z jednoczesną kontrolą uprawnień do wjazdu na teren basenu na podstawie ustalonych kryteriów;h) obsługa centrali telefonicznej znajdującej się w recepcji Areny Ostrów na podstawie ustalonych i przekazanych kryteriów ;i) reagowanie na zagrożenia, alarmy pożarowe, alarmy włamaniowe, zakłócanie porządku zaistniałe w obiekcie i na terenie przyległym;j) reagowanie na zgłaszane przypadki przebywania osób nieuprawnionych w poszczególnych strefach obiektów;k) osiągnięcie przez pracowników zamawiającego zdolności operacyjnej w zakresie znajomości topografii obiektów w terminie maksymalnie 2 dni od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia w sposób pozwalający na dotarcie do wskazanego miejsca potencjalnego zagrożenia w czasie 3 minut od zasygnalizowania zagrożenia (pożar, zadymienie, włamanie, ujawnienie przedmiotu nieznanego pochodzenia);l) w trakcie zagrożenia pożarowego wskazać PSP miejsca wystąpienia zagrożenia;m) obsługa monitoringu w zakresie bezpieczeństwa obiektu oraz reagowanie na zaobserwowane za pośrednictwem systemu monitoringu zdarzenia i incydenty;n) współpraca oraz utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami zamawiającego;o) realizacja zadań i poleceń bieżących wydawanych przez uprawnionego pracownika zamawiającego;p) przekazywanie w formie pisemnej miesięcznych raportów sporządzonych przez koordynatora z ramienia Wykonawcy dotyczących funkcjonowania, realizacji zadań przez pracowników ochrony, stwierdzonych uchybień, uwag lub wniosków pozwalających na poprawę efektywności pracy pracowników ochrony;q) w uzasadnionych przypadkach asystowanie pracownikom firmy sprzątającej w trakcie wykonywania prac porządkowych w pomieszczeniach administracji obiektu, r) prowadzenie w formie pisemnej Książki przebiegu służby pracowników ochrony,s) wydawanie identyfikatorów osobom wchodzącym do obiektu i prowadzenie ewidencji wydanych identyfikatorów. 21) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania przez pracowników ochrony czynności powodujących odwrócenie uwagi od realizowanych zadań, takich jak:a) używanie radioodbiorników i tv;b) czytanie prasy i książek;c) używanie komputerów przenośnych;d) notoryczne wykorzystywanie telefonów komórkowych do celów prywatnych;e) spożywanie posiłków oraz napojów poza wyznaczonym pomieszczeniem socjalnym.22) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.1 ppkt 1 SWZ w zakresie ilości godzin świadczenia obsługi recepcji, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych i bieżących potrzeb, nie będzie to leżało w interesie zamawiającego. Sytuacja ta może być spowodowana w szczególności ograniczeniem działania recepcji w soboty i niedziele, gdy w obiekcie nie będą miały miejsca żadne wydarzenia. Wykonawca o takim fakcie będzie poinformowany telefonicznie na 14 dni przed wprowadzeniem niniejszej zmiany. Wówczas obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu wykonawcy, połączony zdalnie z systemem zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny.23) W związku z ograniczeniem przez zamawiającego przedmiotu zamówienia – w zakresie, o którym mowa w pkt 3.1. ppkt 22 – wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego.24) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia na zasadach określonych w pkt 3.1. ppkt 22 nie może przekroczyć 5 % maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 2 pkt 1 lit. a.Dalszy ciąg opisu przedmiotu zamówienia w sekcji IX - pozostałe informacje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Posiadanie przez wykonawcę koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,UWAGA:Warunek w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje usługę, do realizacji której te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że roczny przychód za ostatni rok obrotowy wyniósł minimum 500.000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź wykonuje należycie, co najmniej 3 (trzy) zamówienia w zakresie ochrony obiektu użyteczności publicznej świadczone 7 dni w tygodniu i przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wyniosła minimum 150.000,00 zł brutto każda.Termin „obiekt użyteczności publicznej” dotyczy wyłącznie zamkniętego katalogu obiektów, do których na potrzeby niniejszego postępowania zalicza się: bank, szkołę, obiekty biurowe, urzędy publiczne, instytucje kulturalne i obiekty widowiskowo-sportowe.UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. a SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców.b) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony z co najmniej jednorocznym stażem w ochronie obiektów użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach