Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
- Data zamieszczenia: 2014-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
REGON: 12024173600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podatkowa książka przychodów i rozchodów. Nr postępowania: DOR-271-20/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Podatkowa książka przychodów i rozchodów dla 20 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie księgowego w małych i średnich przedsiębiorstwach prowadzących podatkową książkę przychodów i rozchodów z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 69 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 470 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Teoretyczno - zawodowy - obejmujący 100 godzin zegarowych zajęć, 1.2. Moduł II - Warsztaty komputerowe - obejmujący 90 godzin zajęć komputerowych, w tym: a) 76 godzin zegarowych warsztatów w zakresie komputerowego prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów oraz obsługi programu Płatnik, b) 14 godzin zegarowych warsztatów w zakresie komputerowego wspomagania pracy księgowego- Microsoft Office Excel, Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu realizacji zajęć z Modułu I i Modułu II zajęcia szkoleniowe rozpoczynały się nie więcej niż czterema godzinami zajęć teoretyczno-zawodowych z Modułu I, a następnie kursanci uczestniczą w zajęciach warsztatów komputerowych z Modułu II. Łącznie zajęcia w ramach Modułu I i Modułu II będą prowadzone codziennie przez 28 dni. 1.3. Moduł III - Praktyka zawodowa - obejmujący 280 godzin zegarowych zajęć praktycznych w biurach rachunkowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych oraz warsztatowych obejmujący Moduły I i II który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), f) imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć praktycznych najpóźniej na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numer telefonu do opiekuna stanowiskowego. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie do wykonywania pracy w zawodzie księgowego w małych i średnich przedsiębiorstwach prowadzących podatkową książkę przychodów i rozchodów. 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 69 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14