Przetargi.pl
PN-86/11/2009/E/UKŁAD POMIAROWY

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-86/11/2009/E/UKŁAD POMIAROWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy układu pomiarowo-rozliczeniowego Szpitala z ENERGA Gdańsk z układu ARONA z sumatorem typu KWMS2 na układ pośredni z pomiarem prądów i napięć w 3 fazach, w tym: - likwidacja istniejącego układu ARONA z sumatorem typu KWMS2; - dostawa i montaż nowego układu pośredniego z pomiarem prądów i napięć w 3 fazach ; - wykonanie nowego stanowiska dyspozytorskiego w pomieszczeniu dyżurki elektryka dyżurnego Szpitala, wraz z oprogramowaniem; - odbiór zamontowanego całego układu po przez służby energetyczne Szpitala i Zakładu Energetycznego ENERGA w Gdańsku; - wykonanie pełnych badań 2 stacji i transformatorów ( w tym 3 szt. olejowe); - cały dostarczony i zainstalowany osprzęt winien być autoryzowany i certyfikowany przez ENERGA w Gdańsku;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu musi spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiada wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia; Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie, zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, posiada zakres wykonywanej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia (aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego), - Wykonawca posiada min. 4 osoby, które będą uczestniczyć przy wykonaniu robót, osoby te musza posiadać wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia. 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - załączenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, zgodnie z art. 44 ustawy, 6) spełnia wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz .IV VIII SIWZI. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b/ oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, c/ wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 1, d/ szczegółowe kosztorysy ofertowe na każdą z branż objęte zamówieniem, które stworzone zostały na podstawie przedmiarów robótt stanowiące - Załącznik nr 4 do specyfikacji, e/ wykaz wykonanych robót stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, wykonał co najmniej 5 robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania, zgodnie z zapisem pkt. 1 ppkt. 3 Rozdz. III specyfikacji, f/ wykaz osób uczestniczących uczestniczących pracach, g/ uprawnienia: energetyczne-eksploatacyjne bez ograniczeń, dozorowe bez ograniczeń z pomiarami, h/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdziałi I specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach