Przetargi.pl
Usługa: Udpostępnianie miejsca na słupach reklamowych oraz umieszczanie na nich plakatów Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: Udpostępnianie miejsca na słupach reklamowych oraz umieszczanie na nich plakatów Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Plakat format B1 1 Lista miejsc słupów ogłoszeniowych (stałych), ze szczególnym uwzględnieniem ciągów komunikacyjnych (strategicznych), na terenie: Gdańska Głównego, Starego Miasta, dzielnic Gdańska (Wrzeszcz, Zaspa, Przymorze, Żabianka, Chełm, Morena Niedźwiednik), Sopotu. 2 Ilość słupów - do 40 szt., na terenie opisanym w punkcie 1. 3 Na słupie są wywieszane plakaty w ilości 5-6 szt. (jedna opaska)., przyjmując, że na słupie są trzy poziomy do wywieszania afiszy, to Zamawiającego interesuje środkowa opaska, ewentualnie dolna. Nie interesuje Zamawiajacego najwyższa opaska. 4 Plakaty repertuarowe rozwieszane są w cyklu miesięcznym. Dostarczone są przez Zamawiającego (odbiór na recepcji PFB) na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca- afisz powinien wisieć na słupie najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem miesiąca. W ostatnim tygodniu miesiąca plakaty z repertuarem wiszą naprzemiennie z nowymi na miesiąc następny. Tuż po rozpoczęciu miesiąca plakaty zdezaktualizowane są zaklejane nowymi. 5 Zamawiający organizuje również koncerty nadzwyczajne oraz okazjonalne, Zamawiający dostarcza te plakaty 4 tygodnie przed wydarzeniem (odbiór na terenie PFB) - afisz powinien wisieć na słupie 3 tygodnie przed wydarzeniem. 6 Afisze dodatkowe (punkt 5) nie mogą zaklejać plakatów repertuarowych. 7 Rozliczenie za plakaty powinno być na podstawie faktycznego czasu ekspozycji plakatów (szczegółowy wykaz miejsc słupów, ilości, pozycji na słupie) i cyklach miesięcznych. 8 W przypadku rażącego (powyżej 20%) zaklejania afiszy PFB na słupach przez podmioty obce Filharmonia zastrzega sobie prawo do niezapłacenia należności za usługę. Podstawą roszczenia jest dokumentacja fotograficzna sporządzona przez PFB. Od stwierdzonych jednostkowych zaklejeń plakatów, PFB potrąci należność proporcjonalnie do całości kwoty. 9 Za prawidłowe, estetyczne i terminowe wywieszanie afiszy odpowiada firma przyjmująca na siebie powyższy obowiązek. 10 Zamawiający przekaże dodatkowo do każdego rodzaju klejonego plakatu dodatkowo 20 sztuk na ewentualne doklejanie w trakcie trwania ekspozycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp e) spełniają wymagania formalne niniejszej SIWZ 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera błędy w obliczeniu ceny g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach