Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 61-704 Poznań, ul. Noskowskiego 12/14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8582091 , fax. 061 8525954
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
ul. Noskowskiego 12/14 12/14
61-704 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8582091, fax. 061 8525954
REGON: 00000000849327 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.man.poznan.pl/pcss/public/komunikaty/index.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Naukowo-Badawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 2 /11/2009-WCT opracowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dotyczącego reorganizacji pracy oddziałów klinicznych Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu oraz oddziałów chirurgii i oddziałów urazowo-ortopedycznych szpitali w województwie wielkopolskim pod kątem wykorzystania telemedycznych systemów informatycznych. Opracowanie powinno być wykonane na podstawie wyników przeprowadzonych przez Wykonawcę analiz faktycznego stanu rzeczy istniejącego w szpitalach wyznaczonych przez Zamawiającego do realizacji projektu pt. Wielkopolskie Centrum Telemedycyny, o którym mowa poniżej, oraz uwarunkowań zewnętrznych. Zakres niezbędnych analiz został określony w części IV SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przekazał mu zarówno samo opracowanie jak i wyniki analiz. Opracowanie musi zawierać elementy składowe (części tematyczne), wskazane w części IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.: a) oświadczenia z art 22 i art 24 zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c) w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi złożyć wykaz usług - zgodnie z par. 1 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.06.87.605) - wykonanych albo wykonywanych przez niego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; ze względu na wielkość zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) zł brutto zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do oferty oraz załączenie min. jednego dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającego, że usługa ta została należycie wykonana, uwaga: 1. w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiego wykazu przez tego z członków konsorcjum, który będzie realizował przedmiot zamówienia; 2. przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie opracowania w zakresie wdrażania systemów informatycznych w ochronie zdrowia wspomagających proces leczenia w aspekcie medycznym, np. wdrażania systemów telemedycznych umożliwiających przekazywanie danych medycznych pomiędzy dwiema lub więcej jednostkami ochrony zdrowia, wdrażania szpitalnych systemów informatycznych i/lub wdrażania w szpitalach systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000. d) w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do oferty Ze względu na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami o następujących umiejętnościach, wiedzy i doświadczeniu: 1. Kierownik zespołu Wyższe wykształcenie; doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej (dyrektor projektu lub kierownik projektu lub kierownik jednostki koordynującej projekt) w co najmniej 1 projekcie obejmującym wykonanie opracowania odpowiadającego rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia. 2. Ekspert ds. zarządzania Doświadczenie we wdrażaniu normy ISO 9001:2000 w jednostkach ochrony zdrowia o budżecie rocznym wynoszącym przynajmniej 50 mln zł brutto lub posiadanie certyfikatów/tytułów z zakresu zarządzania projektami (np. Prince2 lub równoważne) 3. Ekspert ds. analiz ekonomiczno-finansowych Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analiz ekonomiczno-finansowych lub w zakresie prowadzenia działu ekonomiczno-finansowego jednostek służby zdrowia o wartości budżetu rocznego przynajmniej 50 mln zł brutto. 4. Ekspert ds. medycznych Wykształcenie wyższe medyczne w powiązaniu z wykształceniem w zakresie zarządzania ochroną zdrowia lub pokrewnym; doświadczenie w roli eksperta w pracach dotyczących projektowania i/lub wdrażania systemów informacyjnych w ochronie zdrowia. 5. Ekspert ds. prawnych Wykształcenie wyższe prawnicze; doświadczenie nabyte jako pracownik albo ekspert pracujący na rzecz jednostki służby zdrowia, która realizowała przynajmniej jeden projekt w zakresie dotyczącym wdrażania rozwiązań telemedycznych. 6. Ekspert ds. teleinformatycznych Wykształcenie wyższe informatyczne, matematyczne, telekomunikacyjne lub elektroniczne; doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań telemedycznych (uczestnictwo w roli kluczowego eksperta w co najmniej 1 projekcie mającym na celu wdrożenie rozwiązań telemedycznych zakończonym sukcesem, tj. wdrożone rozwiązane było użytkowane w praktyce przez co najmniej 3 lata lub jest użytkowane w praktyce w chwili obecnej). 7. Ekspert ds. dofinansowania Wykształcenie wyższe; doświadczenie w zakresie przygotowywania co najmniej jednego kompletu dokumentacji wnioskowej na podstawie której przyznano decyzję o dofinansowaniu beneficjenta z funduszy publicznych (krajowych bądź zagranicznych, w tym funduszy UE) dla projektów opracowania i wdrożenia albo zakupu i wdrożenia systemów informatycznych w zakresie ochrony zdrowia. Zamawiający dopuszcza, iż jeden pracownik posiada doświadczenie, wiedzę i umiejętności wymienione w dwóch lub więcej punktach powyżej. e) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.2 lit. a) - b), f) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, g) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b) oraz e), uwaga: dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.man.poznan.pl/pcss/public/komunikaty/index.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów promocyjnych projektu nr POIG.02.01.00-30-169/08-07 pt. Budowa i wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zaawansowanych Technologii w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Dodano: 2014-06-03 - BOF-II.272.1.19.2014 - wsparcie doradcze w zakresie aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski na lata 2010-2020 na rzecz rozwoju inteligentnych specjalizacji
Dodano: 2014-02-28 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2013-08-02 - Opracowanie propozycji docelowego rozwiązania organizacyjnego i zarządczego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2012-12-19 - PRZEPROWADZENIE PAKIETU WSPARCIA KONSULTINGOWEGO
Dodano: 2012-07-16 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
Dodano: 2012-04-13 - Zlecenie czynności Kierownika projektu pt. Dialog międzykulturowy podstawą społeczeństwa obywatelskiego
Dodano: 2012-04-11 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
Dodano: 2012-02-16 - Opracowanie programu doskonalenia wewnętrznych i zewnętrznych procesów dla optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów oraz wyznaczenia kierunków działania na najbliższe lata dla SPZOZ-ów podległych Samorządowi Województwa Wielkopolskiego.
Dodano: 2011-11-10 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2011-11-03