Przetargi.pl
OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP 1. - Opracowanie koncepcji jednostki administrującej gospodarką odpadami w ramach Związku Międzygminnego wraz ze schematem organizacyjnym i wskazaniem ramowego zakresu zadań poszczególnych komórek oraz proponowanej wielkości zatrudnienia. W dokumencie należy określić: - status formalno - prawny jednostki, - zadania jednostki zarządzającej wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, - czynności i procesy wykonywane w ramach poszczególnych zadań nałożonych przez ww. ustawę, - pracochłonność poszczególnych zadań, - poziom zatrudnienia w poszczególnych wydziałach jednostki zarządzającej. W ramach tego zadania należy przygotować dokument końcowy pn. Struktura organizacyjna obejmujący ramowy zakres obowiązków poszczególnych wydziałów oraz proponowany poziom zatrudnienia. Termin: do 30 czerwca 2012 r. ETAP 2. - Przygotowanie projektu optymalnej formuły wyliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach tego zadania należy zdefiniować szczegółową formułę i założenia odnośnie sposobu wyliczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podać propozycje wielkości opłaty. Formuła winna obejmować propozycję określenia kosztów składowych zgodnie z zapisami art 6r ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jak również wskazać skuteczny system poboru opłat. Termin: do 31 lipca 2012 r. ETAP 3. - Przygotowanie projektu finansowania Związku do czasu uzyskania samodzielności finansowej (do końca 2013 roku). W dokumencie należy określić niezbędne dochody finansowe i ich źródła - do 31 grudnia 2013 roku - zapewniające organizację Związku i uruchomienie systemu zarządzania gospodarką odpadami. Termin: do 31 lipca 2012 r. ETAP 4. - Przygotowanie szczegółowego projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w ustawie. W ramach tego zadania należy określić kryteria podziału Związku Międzygminnego na sektory według których wybrane zostaną firmy, które będą zajmować się odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych oraz tworzeniem i utrzymaniem punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Ponadto należy przygotować projekt umowy z firmami odbierającymi odpady. Termin: do 31 sierpnia 2012 r. Etap 5. - Przygotowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie Związku Międzygminnego. Termin: do 31 sierpnia 2012 r. Warunki płatności: Zamawiający dopuszcza płatności częściowe, po realizacji każdego etapu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach