Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2012-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP 1. - Opracowanie koncepcji jednostki administrującej gospodarką odpadami w ramach Związku Międzygminnego wraz ze schematem organizacyjnym i wskazaniem ramowego zakresu zadań poszczególnych komórek oraz proponowanej wielkości zatrudnienia. W dokumencie należy określić: - status formalno - prawny jednostki, - zadania jednostki zarządzającej wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, - czynności i procesy wykonywane w ramach poszczególnych zadań nałożonych przez ww. ustawę, - pracochłonność poszczególnych zadań, - poziom zatrudnienia w poszczególnych wydziałach jednostki zarządzającej. W ramach tego zadania należy przygotować dokument końcowy pn. Struktura organizacyjna obejmujący ramowy zakres obowiązków poszczególnych wydziałów oraz proponowany poziom zatrudnienia. Termin: do 30 czerwca 2012 r. ETAP 2. - Przygotowanie projektu optymalnej formuły wyliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach tego zadania należy zdefiniować szczegółową formułę i założenia odnośnie sposobu wyliczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podać propozycje wielkości opłaty. Formuła winna obejmować propozycję określenia kosztów składowych zgodnie z zapisami art 6r ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jak również wskazać skuteczny system poboru opłat. Termin: do 31 lipca 2012 r. ETAP 3. - Przygotowanie projektu finansowania Związku do czasu uzyskania samodzielności finansowej (do końca 2013 roku). W dokumencie należy określić niezbędne dochody finansowe i ich źródła - do 31 grudnia 2013 roku - zapewniające organizację Związku i uruchomienie systemu zarządzania gospodarką odpadami. Termin: do 31 lipca 2012 r. ETAP 4. - Przygotowanie szczegółowego projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w ustawie. W ramach tego zadania należy określić kryteria podziału Związku Międzygminnego na sektory według których wybrane zostaną firmy, które będą zajmować się odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych oraz tworzeniem i utrzymaniem punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Ponadto należy przygotować projekt umowy z firmami odbierającymi odpady. Termin: do 31 sierpnia 2012 r. Etap 5. - Przygotowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie Związku Międzygminnego. Termin: do 31 sierpnia 2012 r. Warunki płatności: Zamawiający dopuszcza płatności częściowe, po realizacji każdego etapu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów promocyjnych projektu nr POIG.02.01.00-30-169/08-07 pt. Budowa i wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zaawansowanych Technologii w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Dodano: 2014-06-03 - BOF-II.272.1.19.2014 - wsparcie doradcze w zakresie aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski na lata 2010-2020 na rzecz rozwoju inteligentnych specjalizacji
Dodano: 2014-02-28 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2013-08-02 - Opracowanie propozycji docelowego rozwiązania organizacyjnego i zarządczego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2012-12-19 - PRZEPROWADZENIE PAKIETU WSPARCIA KONSULTINGOWEGO
Dodano: 2012-07-16 - Zlecenie czynności Kierownika projektu pt. Dialog międzykulturowy podstawą społeczeństwa obywatelskiego
Dodano: 2012-04-11 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
Dodano: 2012-02-16 - Opracowanie programu doskonalenia wewnętrznych i zewnętrznych procesów dla optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów oraz wyznaczenia kierunków działania na najbliższe lata dla SPZOZ-ów podległych Samorządowi Województwa Wielkopolskiego.
Dodano: 2011-11-10 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2011-11-03 - Doradca prawny w procesie prywatyzacji Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Nowym Tomyślu; ul. Komunalna 1
Dodano: 2011-08-11