Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4426600, 4426641 , fax. 061 4422754
- Data zamieszczenia: 2011-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 061 4426600, 4426641, fax. 061 4422754
REGON: 00052693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 1811
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradca prawny w procesie prywatyzacji Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Nowym Tomyślu; ul. Komunalna 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres prac wchodzi wykonanie : Wykonanie usługi pn. Doradca prawny w procesie prywatyzacji Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Nowym Tomyślu; ul. Komunalna 1 Usługa doradztwa prawnego obejmuje następujący zakres : 1) Przygotowanie koncepcji zbycia posiadanych przez Gminę udziałów. 2) Przygotowanie aktualizacji wyceny majątku Spółki (Zamawiający posiada wycenę z grudnia 2009r.) 3) Przygotowanie analizy prawnej stanu majątku Spółki. 4) Przygotowanie projektu umowy zbycia udziałów. 5) Udział w negocjacjach z potencjalnymi inwestorami. . Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy z Wykonawcą po skończeniu poszczególnych w(w etapów zakresu wykonania usługi. 2) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje składanie wadium i należyte zabezpieczenie umowy. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości zawierania umowy ramowej, 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 7) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, 8) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 9) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu 61-44-22-754 (potwierdzone następnie listownie) lub listownie. 5. W skład oferty wchodzi : - koszt wykonania w(w usługi i w rozbiciu na poszczególne usługi - załącznik nr 1A, 6. Realizacja zamówienia w terminie pożądanym przez Zamawiającego tj. pięć miesięcy od dnia podpisania umowy. 7. Wszyscy oferenci muszą spełnić następujące warunki zamówienia : 1) wykaz załączonych dokumentów do oferty - załącznik nr 0, 2) ofertę wykonawcy - załącznik nr 1, 1 i 1A, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) a w przypadku osób fizycznych - oświadczenia nr 3.2. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,aktualny odpis z właściwego rejestru, a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie nr 3.2. 4) podanie wykazu osób uprawnionych do podpisania oferty oraz wykaz osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy - załącznik nr 2, 5) przedłożą dokumenty - oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity : Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - załączników nr 3.1 - 3.3. oraz - aktualne zaświadczenie od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub opłatami, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert, - aktualne zaświadczenie z Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert, 6) jeżeli oferent jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością , a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego spółki, to zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych wymagane jest dołączenie do oferty uchwały wspólników lub odpisu aktu założycielskiego spółki, z których wynika uprawnienie zarządu spółki do zaciągania zobowiązań do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, 7) wykaz kadry technicznej firmy proponowanej do wykonania usługi - załącznik nr 4, 8) wykaz co najmniej trzech umów sprzedaży- załącznik nr 5, 9) posiada środki finansowe wg rozdz. 9 pkt 1.1. ust. 4). Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawiona w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w w/w rozdziale metodą spełnia ( nie spełnia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 1811
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów promocyjnych projektu nr POIG.02.01.00-30-169/08-07 pt. Budowa i wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zaawansowanych Technologii w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Dodano: 2014-06-03 - BOF-II.272.1.19.2014 - wsparcie doradcze w zakresie aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski na lata 2010-2020 na rzecz rozwoju inteligentnych specjalizacji
Dodano: 2014-02-28 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2013-08-02 - Opracowanie propozycji docelowego rozwiązania organizacyjnego i zarządczego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2012-12-19 - PRZEPROWADZENIE PAKIETU WSPARCIA KONSULTINGOWEGO
Dodano: 2012-07-16 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
Dodano: 2012-04-13 - Zlecenie czynności Kierownika projektu pt. Dialog międzykulturowy podstawą społeczeństwa obywatelskiego
Dodano: 2012-04-11 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ZARZĄDZAJĄCEJ GOSPODARKĄ ODPADAMI W RAMACH ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
Dodano: 2012-02-16 - Opracowanie programu doskonalenia wewnętrznych i zewnętrznych procesów dla optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów oraz wyznaczenia kierunków działania na najbliższe lata dla SPZOZ-ów podległych Samorządowi Województwa Wielkopolskiego.
Dodano: 2011-11-10 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2011-11-03