Szamotulski Ośrodek Kultury Instytucja Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 43
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 29 21 307 , fax. 0-61 29 24 754
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szamotulski Ośrodek Kultury Instytucja Kultury
ul. Dworcowa 43 43
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 29 21 307, fax. 0-61 29 24 754
REGON: 63235863700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 2/09 Termomodernizacja budynku Szamotulskiego Ośrodka Kultury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Część I Termomodernizacji budynku Część II Przebudowa sanitariów w zakresie instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wentylacji Część III Budowa windy dla niepełnosprawnych Dokładny opis stanowią załączniki: kosztorysy ofertowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne ,nie uległy zmianie 3) Wykaz dwóch robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie powyższego warunku, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto każda 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Informacje dotyczące podwykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja 6 wind szpitalnych: modernizacja istniejących dwóch wind szpitalnych (D-2, D-8) w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 (II etap)
Dodano: 2016-06-16 - Budowa windy w Domu Dziecka nr 2 przy ulicy Pamiątkowej 28 w Poznaniu - wbudowanie w istniejący budynek szybu windowego oraz wykonanie platformy pionowej do transportu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie robót budowlanych związanych z montażem platformy pionowej
Dodano: 2015-11-26 - Instalowanie platformy dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej w budynku Komisariatu Policji w Trzciance
Dodano: 2015-07-16 - Modernizacja 6 wind szpitalnych: modernizacja istniejących dwóch wind szpitalnych (D-6, D-12) w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 (I etap)
Dodano: 2015-05-28 - Demontaż starego oraz zakup, dostawę, uruchomienie, montaż nowego dźwigu osobowego
Dodano: 2015-05-07 - Dobudowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową istniejącego szybu w budynku Zespołu Szkół Nr 10 w Kaliszu przy ul. Podmiejskiej 9a
Dodano: 2014-09-11 - Rewitalizacja obiektów szkolnych - Gimnazjum Nr 1 przy ul. Lipowej 9 w Środzie Wielkopolskiej w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu elewacji budynku, wykonaniu szybu mieszczącego windę, robót remontowych instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz zagospodarowania terenu
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Centrum Dydaktycznego Badań Kół Zębatych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205
Dodano: 2014-03-14