Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach
ul. Wojska Polskiego 14 14
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
REGON: 63151381100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 12/09 Dostawa piasku i żwiru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa żwiru i piasku określonych co do rodzaju, ilości w poniższej tabeli Lp. asortyment j.m. zamawiana ilość 1. Żwir (do budowy chodników) tona 800 2. Piasek (do wymiany gruntu i zagęszczania, akcja zima) tona 2 000 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne, nie uległy zmianie). Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych w miejscowości Antonin - dostawa piasku na plażę
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa piasku i ziemi urodzajnej do rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w m. Anielin, gm. Okonek
Dodano: 2012-07-05 - Zamkniecie i rekultywacja gminnego składowiska odpadów - Zakup i dostawa warstwy drenażowej.
Dodano: 2011-11-16 - PN 7/10 sukcesywna dostawa żwiru i piasku
Dodano: 2010-10-04 - Dostawa betonu, cementu i pospółki na budowę chodnika w m. Adolfowo
Dodano: 2010-05-13 - Dostawa betonu, cementu i pospółki na budowę chodnika w m. Adolfowo.
Dodano: 2010-04-30 - Zakup piasku frakcji 0-2 mm z dostawą i rozładunkiem w 2009 roku
Dodano: 2009-07-14 - DOSTAWA /WRAZ Z TRANSPORTEM/ MATERIAŁÓW DO BUDOWY PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI RUDNIKI I WOJNOWICE
Dodano: 2009-06-19