Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. M. Dąbrowskiej 8 8
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2428276, fax. 063 2428224 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji co. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Nadrzecznej 11 w Koninie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie: - przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji co. polegającą na likwidacji istniejących poziomów instalacji co. z murowanych kanałów i wykonanie nowych instalacji wraz z podejściami pod piony z rur stalowych czarnych prowadzonych pod sufitem pierwszej kondygnacji, - montaż kulowych zaworów odcinających, - wykonanie izolacji cieplnej rur, - roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem min 4 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remontem instalacji co. w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności: zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.2 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Załącznik nr 2- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda tj. remontem instalacji co. w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Załącznik nr 3 - oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. 4. Załącznik nr 4 - oświadczenie, że Wykonawca zatrudni do wykonania pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz należy wskazać imiennie z określeniem kwalifikacji i doświadczenia kierownika budowy. 5. Załącznik nr 5 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Załącznik nr 6 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. 6. Załącznik nr 7 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 1. Załącznik nr 8 - oświadczenie zgodne z wzorem załączonym do SIWZ o akceptacji treść wzoru umowy przekazanej w materiałach przetargowych. 2. Załącznik nr 9 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. 3. Załącznik nr 10 - kosztorys ofertowy. 4. Załącznik nr 11 - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/17/2016.
Dodano: 2016-05-12 - roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/6/2016
Dodano: 2016-02-16 - Naprawa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie przy Al. 1 Maja 7
Dodano: 2015-08-20 - Naprawa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie przy Al. 1 Maja 7
Dodano: 2015-07-30 - Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewania gazowe w lokalach mieszkalnych w Lesznie
Dodano: 2015-06-15 - Remont wewnętrznej instalacji C.O. w budynku Obwodu Drogowego w Międzychodzie, ul. Wigury 12, należącego do WZDW w Poznaniu i Powiatu Międzychodzkiego.
Dodano: 2015-05-27 - Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w lokalach mieszkalnych w Lesznie
Dodano: 2015-05-22 - Wymiana kotłowni w Domu Wypoczynkowym w Zakopanem przy ul. Droga do Rojów 21, obiekt Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-04-16 - Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w lokalach mieszkalnych w Lesznie
Dodano: 2015-04-13 - Montaż zaworów odpowietrzających wraz z wymianą grzejników na III i IV piętrze budynku C oraz montaż zaworów termostatycznych wraz z głowicami termostatycznymi na łączniku pomiędzy budynkami A i B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18
Dodano: 2015-03-16