Przetargi.pl
Zakup piasku frakcji 0-2 mm z dostawą i rozładunkiem w 2009 roku

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup piasku frakcji 0-2 mm z dostawą i rozładunkiem w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z rozładunkiem piasku o frakcji 0-2 mm pozbawiony frakcji ilastych i gliniastych w 2009 roku w ilości 2000 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny warunków na podstawie złożonych dokumentów .oświadczeń i wykazów określonych w siwz. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp,przedłoży następujące dokumenty,1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o wpisaniu przedsiębiorcy do tej ewidencji - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Oferenta do reprezentacji firmy, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2/zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio ,że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3/oświadczenie ,że oferent a)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, b)dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, c)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,d)oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia, a także, że wykonał je z należytą starannością,e)oświadczenie, że w odniesieniu do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono jego upadłości,f)oświadczenie, że na oferenta (przedsiębiorcę) w ciągu ostatnich trzech lat nie została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach