Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Transportowa 1 1
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
REGON: 25086482400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup piasku frakcji 0-2 mm z dostawą i rozładunkiem w 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z rozładunkiem piasku o frakcji 0-2 mm pozbawiony frakcji ilastych i gliniastych w 2009 roku w ilości 2000 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny warunków na podstawie złożonych dokumentów .oświadczeń i wykazów określonych w siwz. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp,przedłoży następujące dokumenty,1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o wpisaniu przedsiębiorcy do tej ewidencji - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Oferenta do reprezentacji firmy, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2/zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio ,że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3/oświadczenie ,że oferent a)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, b)dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, c)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,d)oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia, a także, że wykonał je z należytą starannością,e)oświadczenie, że w odniesieniu do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono jego upadłości,f)oświadczenie, że na oferenta (przedsiębiorcę) w ciągu ostatnich trzech lat nie została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych w miejscowości Antonin - dostawa piasku na plażę
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa piasku i ziemi urodzajnej do rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w m. Anielin, gm. Okonek
Dodano: 2012-07-05 - Zamkniecie i rekultywacja gminnego składowiska odpadów - Zakup i dostawa warstwy drenażowej.
Dodano: 2011-11-16 - PN 7/10 sukcesywna dostawa żwiru i piasku
Dodano: 2010-10-04 - Dostawa betonu, cementu i pospółki na budowę chodnika w m. Adolfowo
Dodano: 2010-05-13 - Dostawa betonu, cementu i pospółki na budowę chodnika w m. Adolfowo.
Dodano: 2010-04-30 - PN 12/09 Dostawa piasku i żwiru
Dodano: 2009-09-01 - DOSTAWA /WRAZ Z TRANSPORTEM/ MATERIAŁÓW DO BUDOWY PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI RUDNIKI I WOJNOWICE
Dodano: 2009-06-19