Przetargi.pl
Plac do rekreacji dla dzieci i dorosłych wg planu zagospodarowania starorzecza rzeki Wieprz „Wieprzysko” przy ul. Kościuszki – budżet obywatelski

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plac do rekreacji dla dzieci i dorosłych wg planu zagospodarowania starorzecza rzeki Wieprz „Wieprzysko” przy ul. Kościuszki – budżet obywatelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Plac do rekreacji dla dzieci i dorosłych wg planu zagospodarowania starorzecza rzeki Wieprz „Wieprzysko” przy ul. Kościuszki – budżet obywatelski”, na terenie działki ozn. nr ewid. 97/2, obręb ewidencyjny 0001 Krasnystaw Miasto, jednostka ewidencyjna 060601_1 Krasnystaw,w tym m.in.: 1) wykonanie robót ziemnych, w tym. m.in.: robót pomiarowych, warstwę wzmacniającą grunt (geosiatka polipropylenowa) wraz z wykonaniem trawników dywanowych z nawożeniem; 2) wykonanie placu do rekreacji dla dorosłych z nawierzchnią trawiastą, w ramach którego planuje się również montaż nawierzchni bezpiecznej (maty przerostowej) oraz czterech podwójnych urządzeń siłowni zewnętrznej tj.: a) biegacz + pylon + wahadło, b) orbitrek + pylon + wioślarz, c) wyciskanie siedząc + pylon + wyciąg górny, d) ławka + pylon + drabinka; 3) wykonanie placu do rekreacji dla dzieci z nawierzchnią trawiastą w ramach którego planuje się również montaż nawierzchni bezpiecznej (maty przerostowej), tablicy z regulaminem oraz siedmiu urządzeń zabawowych tj.: a) zestaw zabawowy ze ślizgawką, b) karuzela tarczowa z siedziskami, c) huśtawka wahadłowa podwójna, d) huśtawka wagowa (ważka), e) komplet sprawnościowy, f) bujak konik, g) auto bujak podwójny; 4) wykonanie placu odpoczynku i rekreacji z nawierzchnią trawiastą w ramach którego planuje się montaż stojaków na rowery typ U – 10 szt., 5) pełna obsługa geodezyjna z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 2.2. Przedmiot umowy należy wykonać na podstawie: 1) Decyzji Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6740.512.2018 wydanej w dniu 20.12.2018 r. w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie starorzecza rzeki Wieprz „WIEPRZYSKO” przy ul. Kościuszki”; 2) Projektu budowlano-wykonawczego pn.: „Zagospodarowanie starorzecza rzeki Wieprz „WIEPRZYSKO” przy ul. Kościuszki – Część II” ; 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 4) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2.3. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. 2.4. Klasyfikacja robót według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) CPV 45111000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 2)CPV 45212200 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 3) CPV 45212100 – 7 Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych. 2.5. Ważne informacje: - Przedmiot zamówienia obejmuje część inwestycji opisanej w dokumentacji technicznej pn.: „Zagospodarowanie starorzecza rzeki Wieprz „WIEPRZYSKO” przy ul. Kościuszki – Część II”, dla działki ozn. nr ewid. 97/2 i 1248, , obręb ewidencyjny 0001 Krasnystaw Miasto, jednostka ewidencyjna 060601_1 Krasnystaw. Realizacji podlega zakres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. - Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń (małej architektury (plac zabaw), siłowni zewnętrznej oraz stojaka na rowery) o parametrach równoważnych. Za równoważność Zamawiający uzna urządzenie o wymiarach nie przekraczających +/- 10% wartości określonych w dokumentacji technicznej. - Zamawiający dopuszcza inną kolorystykę urządzeń siłowni zewnętrznej, niż ta ustalona w projekcie budowlano - wykonawczym. - Zamawiający wymaga aby zestaw zabawowy ze ślizgawką składał się co najmniej z następujących elementów: wieża z dachem dwuspadowym oraz ze ślizgiem ze stali nierdzewnej z elementami ocynkowanymi i malowanymi proszkowo, przeplotnia z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym o średnicy minimum 18 mm, podesty wykonane z materiału antypoślizgowego odpornego na zmienne warunki atmosferyczne, pomost łukowy, pomost z wejściem typu koci grzbiet i rurą strażacką oraz gra „kółko i krzyżyk”. - Zamawiający wymaga zastosowanie na konstrukcję urządzeń małej architektury (plac zabaw: zestaw zabawowy, huśtawka wagowa i wahadłowa oraz komplet sprawnościowy): drewna klejonego warstwowego o przekroju kwadratowym z zaokrąglonymi krawędziami, impregnowanego farbami odpornymi na warunki atmosferyczne. - Zamawiający wymaga aby daszki, boki, siedziska oraz elementy ozdobne zastosowane przy urządzeniach małej architektury były wykonane z płyty HDPE o gr. minimum 15 mm. - Zamawiający wymaga aby elementy konstrukcyjne karuzeli tarczowej wykonane były ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, natomiast płyta podestowa z aluminiowej blachy ryflowanej grubości minimum 3 mm. - Zamawiający wymaga aby huśtawka wahadłowa podwójna była wyposażona w siedzisko płaskie oraz kubełkowe. - Zamawiający dopuszcza równoważne zabezpieczenie antykorozyjne urządzeń siłowni zewnętrznej. Jako równoważne Zamawiający wymaga minimum cynkowanie i podwójne malowanie proszkowo. 2.6. Materiały budowlane winny odpowiadać atestom technicznym oraz ustaleniom odnośnie norm. 2.7. Urządzenia rekreacyjne powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami m.in.: seria PN-EN 1176 lub równoważna. Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie lub równoważny, PN-EN 1177 lub równoważna. Nawierzchnie placów zabaw amortyzujących upadki lub równoważny oraz PN-EN 16630:2015- 06 lub równoważna. Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe lub równoważny. Certyfikaty powinny być wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w przedmiotowym obszarze (w danym programie certyfikacyjnym). Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń rekreacyjnych, zabawowych oraz nawierzchni, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 2.8. Certyfikaty Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przed wbudowaniem. 2.9. Wykonawca przed wbudowaniem zobowiązany jest złożyć karty techniczne wszystkich montowanych urządzeń do zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. 2.10. Wykonawca zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie objętym zamówieniem – kierownik budowy. 2.11. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.12. Gwarancja. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 72 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. 2.13. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy. 2.14. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 9 Projektu umowy. 2.15 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.16 Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.1 - 2.2 SIWZ (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. Samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.17 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia wstępne, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ oraz zgodnie z pkt 5.1.2-5.1.3 SIWZ. c) Harmonogram rzeczowo – finansowy robót, sporządzony wg załączonego wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy). e) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) lub innych dokumentów, składanych wraz z ofertą w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach