Przetargi.pl
PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU

FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6523111 , fax. 061 6523110
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania
    ul. Katowicka 39 39
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 061 6523111, fax. 061 6523110
    REGON: 93110971000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przegląd budynków,mieszkań, lokali użytkowych w zakresie stanu i sprawności instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wystawieniem opinii dla lokali zbadanych i rozliczeniem z lokali niezbadanych zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ, oraz przeprowadzenie inwentaryzacji oświetlenia administracyjnego w części wspólnej w budynkach zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: -- wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty/ referencje potwierdzające należyte wykonanie tych usług (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia elektryczne typu D, - co najmniej 1 osobę zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia (uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie przedmiotu zamówienia (instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) wraz z potwierdzeniem przynależności do OIIB), która sprawuje nadzór z ramienia wykonawcy nad zespołem przeprowadzającym przegląd, (za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym wymaganego w punkcie 2.3.3. SIWZ) posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia: - co najmniej 1 legalizowany miernik, - co najmniej 1 plombownicę, (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w formularzu ofertowym). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.4 SIWZ) 4) spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. 2.2. O ubieganie się o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.3. Do oferty (załącznik nr 1), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2 dokument potwierdzający należyte wykonanie usług (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług- wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 2.3.3 oświadczenie o powierzeniu wykonywania usług osobom , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do ich wykonywania zgodnie z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 1 - oświadczenie w formularzu ofertowym); 2.3.4 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.5 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2 dokument potwierdzający należyte wykonanie usług (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług- wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 2.3.3 oświadczenie o powierzeniu wykonywania usług osobom , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do ich wykonywania zgodnie z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 1 - oświadczenie w formularzu ofertowym); 2.3.4 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.5 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach