Przetargi.pl
OKRESOWA KONTROLA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W POZNANIU ZGODNIE Z art.62 ust.1 pkt 2 PRAWA BUDOWLANEGO - 5 CZĘŚCI.

FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6523111 , fax. 061 6523110
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania
    ul. Katowicka 39 39
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 061 6523111, fax. 061 6523110
    REGON: 93110971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budzetowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OKRESOWA KONTROLA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W POZNANIU ZGODNIE Z art.62 ust.1 pkt 2 PRAWA BUDOWLANEGO - 5 CZĘŚCI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na okresowej, co najmniej raz na 5 lat, kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia, zgodnie z art.62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, wskazanych w załączniku numer 5 do SIWZ. Zamówienie składa się z 5 części. Każda część dotyczy jednego z Punktów Obsługi Klienta (POK). Kontrola stanu technicznego budynków polega na sprawdzeniu elementów budynku narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenia dla bezpieczeństwa osób, środowiska, konstrukcji budynku. W ramach usługi należy m. in. (w terminie do 30.11.2009) -szczegółowo zbadać stan techniczny warstw fakturowych i elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy) oraz balustrad, logii i balkonów, urządzeń zamontowanych do ścian i dachu obiektu (anteny, maszty, reklamy, oprawy oświetleniowe), kominów, murów ogniowych, elementów odwodnienia budynku (rynny, rury spustowe) i obróbek blacharskich, pokryć dachowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z obiektu, przejść przyłączy instalacyjnej przez ściany obiektu; odprowadzenia wody deszczowej), estetyki obiektu; -szczegółowo skontrolować elementy wewnętrzne wspólne (klatki schodowe, korytarze, poddasza, piwnice, pomieszczenia gospodarcze, balustrady schodowe, posadzki, podłogi, stolarkę okienną, bramy wejściowe do budynku, bramy wjazdowe, kraty, drzwi wejściowe, szyby dźwigowe); -szczegółowo skontrolować elementy zewnętrzne wspólne (nawierzchnie, ogrodzenia, małą architekturę, śmietniki, trzepaki, piaskownice); -skontrolować urządzenia stanowiące zabezpieczenie p.pożarowe budynku (hydranty, suche piony, wyjscia ewakuacyjne, drabiny, sprzęt p.pożarowy); -skontrolować instalacje służące ochronie środowiska tj. instalacje i urządzenia usuwające zanieczyszczenia powietrza (filtry, cyklony itp.), urządzenia kanalizacyjne, urządzenia zabezpieczające przed przenikaniem zanieczyszczeń do wód i gleby, urządzenia przeciwdźwiękowe (ekrany), systemy antywibracyjne eliminujące rozchodzenie się drgań, ekrany i urządzenia zabezpieczające przed niebezpiecznym promieniowaniem, urządzenia zabezpieczające przed polami elektromagnetycznymi, instalacje i urządzenia do usuwania, gromadzenia i utylizacji odpadów stałych (jeżeli występują); -zbadać stan techniczny lokali mieszkalnych (stropy, podłogi, posadzki, kotliny, piece, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, instalacje c.o. i wod-kan., wentylację nawiewno-wywiewną, tynki, zawilgocenie); -sporządzić protokoły z kontroli i wystawić opinie techniczne dla każdego obiektu (wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ) i doręczyć za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego POK we wskazanym w umowie terminie zgodnie z załącznikami nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty / referencje potwierdzające należyte wykonanie tych usług (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ); - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne do wykonania zamówienia: -co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do pracy na wysokości, -co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (instalacje i sieci sanitarne), legitymująca się aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa, która podpisuje protokoły z kontroli dotyczące kontroli instalacji służących ochronie środowiska, -co najmniej jedna osoba zapewniająca odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia, posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, legitymująca się aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa, która sprawuje nadzór z ramienia Wykonawcy nad zespołem przeprowadzającym kontrolę oraz podpisuje protokoły z kontroli (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wraz z dokumentami wymagane w punkcie 2.3.3 SIWZ); -co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych , w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.4 SIWZ), 4)spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 2) (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1) należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2. dokument potwierdzający należyte wykonanie (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3. oświadczenie wraz z dokumentami o dysponowaniu osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 1 - oświadczenie w formularzu ofertowym, do którego należy załączyć wskazane dokumenty dla osoby/osób, którymi Wykonawca dysponuje i które będą brać udział w wykonywaniu zamówienia) we wskazanym zakresie, tj.: -dla co najmniej jednej osoby z uprawnieniami do pracy na wysokości - zaświadczenie lekarskie potwierdzające uprawnienia do pracy na wysokości; -dla co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (instalacje i sieci sanitarne) - decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla tej osoby; -dla co najmniej jednej osoby zapewniającej odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla tej osoby. Zamawiający informuje, że za spełnienie warunku uznaje również posiadanie wszystkich uprawnień łącznie przez jedną osobę. 2.3.4. oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu/Zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.5. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania o zamówienie zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006. Wszystkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.3.1, 2.3.3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, oświadczenia wymagane w punkcie 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5 winny być przedstawione w formie oryginału, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach