Przetargi.pl
DOSTAWa MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" ogłasza przetarg

  • Adres: 45-047 Opole, ul. Waryńskiego 30
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4412072 , fax. 0-77 4412072
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście"
    ul. Waryńskiego 30 30
    45-047 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4412072, fax. 0-77 4412072
    REGON: 53157728600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWa MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, drobnego sprzętu medycznego, odczynników oraz środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu.­Zad. nr 1: Kompresy gazowe nie jałowe ;Zad.nr 2: Lignina i wata celulozowa;Zad.nr 3: Papier ciepłoczuły do EKG;Zad.nr 4: Żel do EKG ;Zad.nr 5: Rękawiczki lateksowe i foliowe;Zad.nr 6: Szpatułki drewniane ;Zad.nr 7: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy, ­Zad.nr 8: Podkład medyczny celulozowy;­Zad.nr 9: Podkład medyczny foliowy; ­Zad. nr 10: Pojemniki na odpady, etykiety samoprzylepne ;­Zad. nr 11: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne;Zad.nr 12: Spirytus skażony; ­Zad. nr 13: Środek dezynfekcyjny Eltra;­Zad.nr 14: Utrwalacz cytologiczny;­Zad. nr 15: Igły, strzykawki, wenflony;­Zad. nr 16: Wzierniki ginekologiczne jednorazowe;­Zad. nr 17: Pęseta jednorazowa;­Zad. nr 18: Szczoteczka ginekologiczna jednorazowa;Zadanie nr 19: Pasta do abrazji naskórka;­Zad.nr 20: Nasadki na głowicę USG;­Zad. nr 21: Papier do USG; ­Zad. nr 22: Materiały eksploatacyjne do analizatora ACCENT 200; ­­Zad. nr 23: Drobny sprzęt do laboratorium ;­Zad. nr 24 Drobny sprzęt med. okulistyka; ­Zad. nr 25 Testy do kontroli sterylizacji w autoklawie parowym;­Zad. nr 26: Rękaw do sterylizacji narzędzi w autoklawie parowym ;Zad. nr 27: Papierki lakmusowe;­Zad. nr 28: Odczynniki odbiałczające ;­Zad. nr 29 Zestaw do pobierania glukozy z TCA ;­Zad. nr 30 Surowica kontrolna;­Zad.nr 30: Drobny sprzęt med. - Laryngologia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.Złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w specyfikacji.Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie / spełnia/nie spełnia / tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty bądź wykluczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa o ubieganie się o zamówienie publiczne Wykonawca składa:1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp;2)zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji;3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 ustawy), poprzez zawiązanie konsorcjum lub utworzenie spółki cywilnej, każdy z podmiotów składa w/w oświadczenia i dokumenty. 3.W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, (w rozumieniu art. 860-875 ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z póź. zm.), umowa spółki załączona do oferty musi zawierać zapis o odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania spółki. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy należy ustalić pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo w postępowaniu i do zawarcia umowy.4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winne być złożone zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. wydanego na podstawie art. 226 ustawy.5.Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.6.Jeżeli Wykonawca ustanowi pełnomocnika w przedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa podpisanego przez osobę uprawnioną zgodnie z KRS-em.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach