Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1a dołączonym do niniejszej specyfikacji z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Dostawa mebli dla Działu Remontów i Inwestycji Zadanie 2 - Dostawa mebli dla Instytut Matematyki i Informatyki Zadanie 3 - Dostawa mebli dla Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej Zadanie 4 - Dostawa mebli dla Instytut Filologii Polskiej, Katedra slawistyki Zadanie 5 - Dostawa mebli dla Biura Funduszy Strukturalnych Zadanie 6 - Dostawa mebli dla Katedry Ochrony Powierzchni Ziemi Zadanie 7 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Księgowości Zadanie 8 - Dostawa mebli dla Kwestury - Dział Finansowy Zadanie 9 - Dostawa mebli dla Kadr - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków 2.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. 2.2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 2 Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. 188, poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia na potrzeby pomieszczeń biurowych Agencji Nieruchomości Rolnych OT Opole Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Mikołowie pow. mikołowski woj. śląskie, ul. Karola Miarki 18. ZP - 127/D/2016/TN
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych do budynku archiwum OT ANR w Opolu przy ul. 1 Maja 6 i pomieszczeń biurowych w SZGZ w Oleśnie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.85.2015.D
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-06-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/72/2015)
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa mebli, wyposażenia i sprzętu sportowego wraz z montażem dla Stadionu Miejskiego w Niemodlinie
Dodano: 2014-09-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/56/2014)
Dodano: 2014-07-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/51/2014)
Dodano: 2014-06-26 - 10/PN/2014 Dostawa i montaż MEBLI
Dodano: 2014-04-11 - Dostawa mebli do wyposażenia pracowni szkół zawodowych w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli dla Prokuratury Okręgowej w Opolu.
Dodano: 2013-11-08