Przetargi.pl
Wykonanie architektury i oświetlenia stałej wystawy archeologicznej Pradzieje Opolszczyzny wraz z montażem na podstawie dokumentacji projektowej

Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-023 Opole, ul. Św. Wojciecha 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5436677, 4544611, 4532200 , fax. 077 4532200
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu
    ul. Św. Wojciecha 13 13
    45-023 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5436677, 4544611, 4532200, fax. 077 4532200
    REGON: 00027704900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie architektury i oświetlenia stałej wystawy archeologicznej Pradzieje Opolszczyzny wraz z montażem na podstawie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zabudowa - architektura wystawy składająca się z następujących elementów: 1. Podest z płyty MDF o grubości 18 mm wykonany w konstrukcji szkieletowej, z wieńcem o grubości 18 mm. Poszczególne elementy podestu skręcone ze sobą - tworzące jednolitą konstrukcję. Lico podestu przygotowane do montażu pionowych ścianek z płyty MDF i formatek szklanych. Konstrukcja podestu przygotowana do rozprowadzenia przewodów instalacji elektrycznej, zasilającej oświetlenie gablot i sprzęt multimedialny, zamontowany na pionowych ściankach z płyt MDF. Widoczne powierzchnie podestu pomalowane emulsją gruntującą oraz farbą emulsyjną odporną na szorowanie wg próbki firmy Beckers lub równoważnej - wg załącznika nr 4. 2. Ścianki z płyty MDF o grubości 18 i 8 mm, wysokości 220 cm, przykręcone do lica podestu, w tym: 9 elementów z częścią uchylną na zawiasach, umożliwiającą dostęp do wnętrza ekspozycji, zabezpieczoną przed otwarciem zamkiem patentowym, 7 elementów z otworem na monitor 19 cal. Widoczne powierzchnie ścianek pomalowane emulsją gruntującą oraz farbą emulsyjną wg próbki firmy Beckers lub równoważnej - wg załącznika nr 4. 3. Ekrany - formatki szklane o wysokości 220 cm wykonane z bezpiecznego szkła typu float laminowanego o grubości 8,4 mm lub szkła hartowanego o grubości 8 mm, bez widocznych profili aluminiowych na krawędziach. Ekrany - formatki szklane przykręcane do lica podestu oraz związane z sąsiadującymi ściankami z płyty MDF lub szkła. - wg załącznika nr 4 4. Obudowy wolnostojących kiosków multimedialnych, oznaczone w załączniku nr 4 literami A i B. - Kiosk A wykonany na podeście z płyty MDF o grubości 18 mm, w konstrukcji szkieletowej, skręcony z płyt MDF o grubości 18 i 8 mm. Konstrukcja przygotowana audio-video (komputer + rzutnik multimedialny). Wgląd do wnętrza przez otwory wycięte w ściance czołowej i dwóch bocznych. W bocznej ściance element uchylny na zawiasach, umożliwiający dostęp do wnętrza, zabezpieczony zamkiem dyskowym. Widoczne powierzchnie ścianek pomalowane emulsją gruntującą oraz farbą emulsyjną odporną na szorowanie wg próbki firmy Beckers lub równoważnej - wg załącznika nr 4. - Kiosk B wykonany na podeści z płyty MDF o grubości 18 mm, w konstrukcji szkieletowej z płyt MDF o grubości 18 i 8 mm. Na wysokości 0,75 m zamocowane półki o szerokości 30 cm. Konstrukcja przygotowana do rozprowadzenia instalacji elektrycznej zasilającej zamontowany wewnątrz sprzęt: telewizor LCD 42 cal, czytnik kodów kreskowych i komputer zabezpieczony obudową z uwagi na swobodny dostęp do wnętrza. Widoczne powierzchnie ścian pomalowane emulsją gruntującą oraz farbą emulsyjną odporną na szorowanie wg próbki firmy Beckers lub równoważnej - wg załącznika nr 4. II. Gabloty - sztuk 18. Wymiary: wysokość całkowita 210 cm, podstawa: wys. 40 cm, wys. szklanego korpusu 180 cm (część widoczna 170 cm). Korpus gablot wykonany z bezpiecznego szkła laminowanego typu float o grubości 6,4 mm. Wewnątrz gablot cztery półki wykonane ze szkła hartowanego o grubości 5 mm, z możliwością regulacji wysokości. Korpusy gablot klejone, szczelne. W gablotach zamontowane oświetlenie diodami typu LED Oświetlenie z możliwością ręcznej regulacji natężenia światła. Barwa światła w przedziale 2700 - 3000 K. Podstawa wykonana z płyty MDF o grubości 18 mm, pomalowana farbą akrylową na kolor czarny - wg załącznika nr 5. III. Oświetlenie: 1. Reflektorki Galileo 502 lub równoważne ze ściemniaczem - 73 szt. Mocowane do istniejących szynoprzewodów. 2. Reflektorki ścienne Galileo 522 lub równoważne - 76 szt. 3. Rampa o szerokości 40 cm, łącznej długości 48 m, wykonana z płyty MDF, podwieszana do stropu, powierzchnie pomalowane emulsją gruntującą oraz farbą emulsyjną odporna na szorowanie wg próbki firmy Beckers lub równoważnej. Do rampy przymocowane szynoprzewody zasilające reflektorki ścienne Galileo lub równoważne. Projekt oświetlenia na załączniku nr 6. IV. Montaż 1. Sprzętu wystawienniczego: zabudowy, gablot, kiosków multimedialnych A i B 2. Oświetlenia 3. Sprzętu multimedialnego: 7 zestawów - komputer wraz z monitorem dotykowym, 1 zestaw - komputer + rzutnik multimedialny (Kiosk A), zestaw - komputer + telewizor LCD + czytnik kodów kreskowych (Kiosk B) 4. Montaż około 125 m2 wydruków wielkoformatowych na płytach PCV (dostarczonych przez MŚO, pod nadzorem autora aranżacji plastycznej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391540006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zaś oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 6. Wykaz ważniejszych dostaw wraz z montażem, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 3.1, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - na załączniku nr 3. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 3.2. 8. Schematy elektryczne zaopiniowane przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami pod kątem bezpieczeństwa, funkcjonalności i spełniania odpowiednich norm branżowych. Schematy dla poszczególnych pojedynczych rodzajów gablot, a także ich zestawów powinny zawierać topologię połączeń diod LED, grubości przewodów elektrycznych, danych dotyczących układu regulacji jasności, zasilania diod LED oraz prądów rozruchowych występujących w układach. Przedstawione schematy muszą spełniać możliwości przyłączenia proponowanych układów elektrycznych do istniejących w Muzeum instalacji elektrycznych. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 6.2 do 6.6. 10.. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3, 6.4 i 6.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 6.5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a), 1c) i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mso.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach