Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10015 Olsztyn, ul. Knosały
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 544 31 00 , fax. 89 544 31 13
- Data zamieszczenia: 2017-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
ul. Knosały
10015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 544 31 00, fax. 89 544 31 13
REGON: 28135803400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU „Rewaloryzacja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu związanych z realizacją umów zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty i usługi, których przedmiotem jest: 1. Wykonanie prac budowlanych związanych z Rewaloryzacją II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego 2. Prowadzenie badań archeologicznych – w przypadku gdy w czasie wykonywania prac budowlanych zajdzie konieczność powołania archeologa i konserwatora zabytków. (Zgodnie z zapisami pozwoleń WKZ w przypadku natrafienia na relikty należy przewidzieć ich pełne i szczegółowe badania archeologiczne i konserwatorskie oraz opracować program niezbędnych zabezpieczeń, bezwzględnego zachowania w stanie nienaruszonym oraz uczytelnienia, w oparciu o stosowane pozwolenia WKZ) 3. Promocja projektu (ustawienie tablic informacyjnych i edukacyjnych) które będzie prowadzone zgodnie z obowiązkami Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz Prawem Budowlanym W zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu wchodzi również Zapewnienie stałego nadzoru archeologicznego i uzyskanie pozwolenia na sprawowanie nadzoru archeologicznego jeszcze przed rozpoczęciem inwestycji, zgodnie z zapisami pozwoleń i zezwoleń uzyskanych w ramach inwestycji a także obowiązujących przepisów. Należy uwzględnić możliwość, iż wobec wszelkich nowoodkrytych reliktów dawnej architektury lub ewentualnych śladów pochówków trzeba przewidzieć wprowadzenie ewentualnych korekt w prowadzonych robotach i dokumentacjach projektowych. W związku z powyższym Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie między innymi do: Zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie podjęcia określonych czynności związanych z wydanymi pozwoleniami, przynajmniej 3 dni przed rozpoczęciem tych czynności, Wykonywania nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą kwalifikacje o których mowa w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, oraz do przekazania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków imienia, nazwiska i adresu tej osoby oraz dokumentów (potwierdzonych zgodnie z art.76a KPA) potwierdzających ww. kwalifikacje nie później niż w terminie 7 dni przed dniem faktycznego rozpoczęcia prac Niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniach prac, Opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu prac i przekazania tego opracowania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia prac konserwatorskich, Umowa na roboty budowlane rozliczana będzie obmiarowo. Dokonanie obmiarów wykonanych prac budowlanych leży po stronie Wykonawcy, po stronie Inżyniera kontraktu sprawdzenie i zatwierdzenie przedstawionych obmiarów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2019/2020, oraz 2020/2021 z podziałem na części (3).
Dodano: 2019-09-18 - Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2017/2018, oraz 2018/2019 z podziałem na części (3).
Dodano: 2017-09-21 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU „Rewaloryzacja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego”
Dodano: 2017-05-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU „Rewaloryzacja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego”
Dodano: 2017-01-05