Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2019/2020, oraz 2020/2021 z podziałem na części (3). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2019/2020, oraz 2020/2021 z podziałem na części (3). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określa w szczególności Formularz ofertowy, Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej dostępnej pod adresem : https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zaś oryginały dokumentów do wglądu w siedzibie Zamawiającego. W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami w ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 12-22 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ). b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłącznie stosowanie obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 4 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) c) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ – należy złożyć do oferty. d) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ;(jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca składa ofertę wraz z Formularzem Ofertowym oraz Formularzem Cenowym właściwym dla części, do której chce przystąpić. W przypadku gdy Wykonawca chce przystąpić do więcej niż jednej części wówczas do oferty dołącza odrębnie : 1) Formularz Oferty, 2) Formularz Cenowy, a pozostałe dokumenty składa w jednym egzemplarzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2017/2018, oraz 2018/2019 z podziałem na części (3).
Dodano: 2017-09-21 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU „Rewaloryzacja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego”
Dodano: 2017-05-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU „Rewaloryzacja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego”
Dodano: 2017-04-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU „Rewaloryzacja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego”
Dodano: 2017-01-05