Przetargi.pl
pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - położniczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu

Starostwo Powiatowe w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 425 47 00 , fax. 087 425 46 51
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piszu
    ul. Warszawska 1 1
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 425 47 00, fax. 087 425 46 51
    REGON: 79067300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - położniczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - położniczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu obejmującego branże: budowlaną, sanitarną, i elektryczną. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad robotami wszystkich branż związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego, zgodnie z dokumentacją. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad: a) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, b) wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, c) dokonaniem wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót, Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) sprawdzenie pod względem prawidłowości i kompletności oraz podpisanie dokumentacji odbiorowej, w tym: atestów, deklaracji zgodności, certyfikatów itp. oraz dokumentacji powykonawczej, W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań Zleceniobiorcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. realizacja obowiązków wynikających z postanowienia art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, 3. udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót, 4. dbanie o interesy Zamawiającego przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 5. nadzór nad terminowością realizacji prac w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszelkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy, 6. sprawdzenie prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, 7. udział w zorganizowanych spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 8. potwierdzanie wykonania robót w protokołach częściowych (końcowych) odbioru robót do fakturowania (kontrola faktycznie wykonanych prac), 9. udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego, 10. żądanie od Kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi normami i przepisami, 11. pobyt na terenie realizowanej inwestycji w zależności od rzeczywistych potrzeb oraz na każde żądanie Wykonawcy i Zamawiającego, udział w odbiorach przejściowych, częściowych i końcowych, 12. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzony wpisem w dzienniku budowy i protokołach odbioru, 13. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego, 14. sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 15. potwierdzenie usunięcia wad wpisem w dzienniku budowy, 16. kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania, 17. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego, 18. zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań dodatkowych, nieprzewidzianych, zamiennych, w stosunku do pierwotnie przyjętych, wnioskowanych przez Wykonawcę, 19. sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie robót oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 20. spisywanie protokołów konieczności, 21. weryfikacja dokumentacji powykonawczej wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej, 22. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolach wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 23. sprawdzenie i dostarczenie Zamawiającemu trzy dni przed odbiorem końcowym kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów, prób i sprawdzeń wykonywanych w trakcie trwania robót. 24. dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej (w dni powszednie), 25. współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego, 26. dojazd na budowę we własnym zakresie 27. wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach