Przetargi.pl
Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przy wykonywaniu zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wodzisławiu

Gmina Wodzisław ogłasza przetarg

  • Adres: 28-330 Wodzisław, ul. Krakowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3806118 , fax. 041 3806118
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wodzisław
    ul. Krakowska 6 6
    28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3806118, fax. 041 3806118
    REGON: 29101085000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.info.pl, www.bip.wodzislaw.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przy wykonywaniu zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wodzisławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przy wykonywaniu zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wodzisławiu Realizacja inwestycji znacznie poprawi jakość środowiska poprzez zapewnienie właściwego poziomu oczyszczania ścieków. Zakres inwestycji obejmuje: 1) Część konstrukcyjno-budowlana: a. Budowę budynku technologicznego (OB. 1) o powierzchni użytkowej 108,4 m2 i wysokości 7,12 m wraz z wyposażeniem (m.in.): - zblokowane urządzenie oczyszczania mechanicznego Q=20 l/s, - komora rozprężna kwasoodporna, - kosz samojezdny 1100 litrów na odpady, - instalacja odwadniania osadu, - układ zalania/płukania rurociągu b. Budowę zbiornika buforowego ze stacją zlewczą (OB. 2) o wymiarach 5,20m x 9,20m, wys. max. 5,55m wraz z wyposażeniem (m.in.): - krata schodkowa, - kontenerowa jednostanowiskowa stacja zlewcza ścieków dowożonych, - pompy zatapialne - 3 kpl., - urządzenie mieszająco-napowietrzające z własną prowadnicą. c. Budowę osadnika wstępnego ze zbiornikiem stabilizacji osadu (OB. 3) o wymiarach 4,60m x 10,40m, wys. max. 5,03m wraz z wyposażeniem; d. Przebudowę i modernizację reaktora biologicznego (OB. 4) o wymiarach 8,63m x 18,75m, wewnętrzna wys. 5,50m wraz z wyposażeniem; e. Budowę osadników wtórnych (OB. 5) o wymiarach 5,70m x 11,05m + 3,20m x 2,55m wraz z wyposażeniem; f. Modernizację komory pomiarowej (OB. 6) o powierzchni zabudowy 4,99 m2 wraz z wyposażeniem; g. Wykonanie płyty fundamentowej pod instalację dozowania koagulantu (OB. 7) o powierzchni zabudowy 14,75 m2 oraz montaż instalacji dozowania koagulantu z wanną zabezpieczającą i dwoma układami dozującymi, h. Remont i modernizację wiaty - stacji dmuchaw (OB. 8) o powierzchni zabudowy 111,17 m2 i wys. 4,05 m wraz z instalacją dmuchaw (5 szt.); i. Modernizację pompowni ścieków z terenu oczyszczalni (OB. 9) o powierzchni płyty górnej 3,30 m2 wraz z pompą zatapialną wód nadosadowych; j. Modernizację budynku administracyjno-socjalnego (OB. 10) o powierzchni użytkowej 134,30 m2 k. Modernizację budynku gospodarczego przy pompowni głównej o powierzchni użytkowej 30,40 m2 l. Wykonanie płyty pod agregat prądotwórczy (OB. 11) o powierzchni zabudowy 8,48 m2 m. Modernizację istniejącej wiaty (OB. 13) o powierzchni zabudowy 111,17 m2 i wys. 4,05 m n. Modernizację pompowni głównej o powierzchni zabudowy 13,61 m2 o. Zabezpieczenie komory krat i piaskownika - o powierzchni płyty górnej 11,16 m2 p. Utwardzenie terenu kostką brukową (pow. 969,31 m2) i naprawa ogrodzenia (dł. 336,5 m) q. Zabezpieczenie komory zasuw o powierzchni płyty górnej 11,16 m2 2) Część technologiczna: a. krata koszowa z prowadnicami, b. żurawiki słupowe obrotowe z napędem ręcznym - 2 kpl., c. pompa zatapialna ścieków - 2 kpl. d. czyszczenie istniejących poletek osadowych, e. wyposażenie oczyszczalni w sprzęt ratunkowy i ochronny, f. oznaczenie obiektów i armatury, g. blok oczyszczania biologicznego z układem sedymentacji i stabilizacji osadu nadmiernego COMA-TEC wraz z systemem sterowania i aparaturą kontrolno-pomiarową, 3) Część sanitarna: a. przyłącze wodociągowe, b. instalacja wewnętrzna - woda zimna, c. kanalizacja, d. wentylacja. 4) Część elektryczna: a. linia zasilająca NN, b. wewnętrzne instalacje elektryczne w budynku technologicznym i stacji dmuchaw, c. oświetlenie terenu, d. wewnętrzne linie kablowe zasilające i sterownicze (reaktor, osadnik, agregat prądotwórczy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych, groszy 00/100) 4. Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.10.2009r. do godz. 945 i obejmować musi okres związania ofertą. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póz. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem /Wadium na nadzór nad przebudową oczyszczalni w Wodzisławiu/. 7. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 11. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 12. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres zgodnie z treścią §11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 13. Odmowa wyrażenia zgody przez Wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium w jednej lub kilku podanych wyżej form, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 15. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1 - 4a ustawy Pzp. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością (równowartość minimum 50 000 zł) przedmiotowi zamówienia (w tym przynajmniej jednym nadzorem nad budową mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Q=300 m3/d), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie tzw. referencje; b) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania, lub posiadającymi uprawnienia i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, w szczególności: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji sanitarnych - inspektor główny, - osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 6) spełniają określone ustawą Pzp. oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 8 niniejszej specyfikacji /Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu/ na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty, Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) dowód wniesienia wadium w jednej z form określonych w § 10 SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w §7 SIWZ Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty (w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością (równowartość minimum 50 000 zł) przedmiotowi zamówienia (w tym przynajmniej jednym nadzorem nad budową mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Q=300 m3/d), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 3) dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie wykonanych usług zostały wykonane należycie tzw. referencje, 4) wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował*, które posiadają uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego wymienione w § 7 ust. 1. 2) b), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej organizacji samorządu zawodowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą /za zgodność z oryginałem/ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty, 2) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości, 3) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów, 4) dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 5) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji, 6) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, 7) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do złożenia oferty, 8) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione (za wyjątkiem wzoru umowy), a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów, 9) złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, 2) jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty, 4) oferta winna zawierać wszystkie wymagane wyżej dokumenty, oświadczenia i informacje, z tym, że: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ww. dokumenty należy przedstawić dla każdego partnera z osobna: Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5) załączniki do oferty wspólnej muszą dokumentować spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem jednak, że do oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zostaną przyjęte zsumowane potencjały wszystkich ww. Wykonawców, 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) osoby, którym zostanie powierzony nadzór nad robotami posiadają odpowiednie uprawnienia i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, 2) dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, 3) po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z póz. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw.info.pl, www.bip.wodzislaw.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach