Przetargi.pl
Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa ciągu drogowego Bargłów Kościelny - Granica Państwa - Etap I

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6439650 , fax. 087 6439695
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. 3 Maja 29 29
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6439650, fax. 087 6439695
    REGON: 79072600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.augustowski.home.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa ciągu drogowego Bargłów Kościelny - Granica Państwa - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Główne obowiązki Inspektora Nadzoru (menagera projektu) do niniejszej specyfikacji. Ciąg drogowy składa się z sześciu odcinków dróg o łącznej długości 28,391 km. Wykonawca powinien zapozna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu i zgodności z warunkami przetargu - Spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; nie podleganie wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; zgodność z warunkami przetargu 2) Wykaz osób - Sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 1. Inspektor Nadzoru (menager projektu) musi posiadać, właściwe uprawnienia budowlane, przynależeć do izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie - min. 3 lat na stanowisku inspektor nadzoru oraz nadzorować co najmniej jedną robotę o wartości minimum 4 mln zł. 2. Inspektor Nadzoru (menager projektu) musi posiadać, doświadczenie w rozliczaniu, sprawozdawczości oraz składaniu wniosków o płatność, dla projektów realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego o wartości minimum 4 mln zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunki muszą być spełnione łącznie, natomiast nie wymagane jest aby jeden z tych podmiotów spełniał wszystkie warunki jednocześnie. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub osób. 3) Wykaz usług - Wykazanie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Wykaz musi zawierać co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorowaniu robót o wartości minimum 4 mln zł, oraz co najmniej jedną usługę polegających na rozliczaniu, sprawozdawczości oraz składaniu wniosków o płatność, dla projektów realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego o wartości minimum 4 mln zł W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunki muszą być spełnione łącznie, natomiast nie wymagane jest aby jeden z tych podmiotów spełniał wszystkie warunki jednocześnie. 4) Zobowiązanie, do odnawiania ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, że będzie dokonywał odnawiania aktualnie posiadanej polisy OC (lub innego dokumentu ubezpieczenia) na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Dokumenty stwierdzające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu zamówienia - a) Uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej. b) Dokument stwierdzający przynależność do izby Inżynierów 8) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Przedłożyć Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia OC o wartości minimum 200 tys. zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja będzie dostępna na: http://www.augustowski.home.pl/ oraz http://pzd-augustow.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach