Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30085 Kraków, ul. B. Głowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 44 65 700, 44 65 810 , fax. 12 44 65 702
- Data zamieszczenia: 2018-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
ul. B. Głowackiego 56
30085 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 44 65 700, 44 65 810, fax. 12 44 65 702
REGON: 58889000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie w dni wolne od pracy dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie w sezonach zimowych w latach 2018 do 2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu w dni wolne od pracy dyżurów przy akcji zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie (zwany dalej ZDW) w siedzibie ZDW w Krakowie oraz w siedzibach pięciu jednostek terenowych w sezonach zimowych: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w ramach tego warunku szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2) OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inspektorski nad adaptacją pomieszczeń pod biuro paszportowe oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowego na Wydział Komunikacji .
Dodano: 2023-05-26 - Nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadania Dostawa baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostki ewidencyjnej 120802_2 Gołcza
Dodano: 2022-08-09 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla miasta Andrychowa, w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór pracy pn. „Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB poprzez wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-10-19 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla obrębów: Kaczyna, Roków, Stanisław Górny, Wysoka i Kaczyna - Pankówka położonych w gminie Wadowice", w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-08-07 - Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad prawidłowym wykonaniem digitalizacji, weryfikacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB dla wybranych jednostek ewidencyjnych Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-07-09 - Nadzór nad zadaniem digitalizacji, weryfikacji, poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB wraz z utworzeniem baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostek ewidencyjnych: Dąbrowa Tarnowska – obszar wiejski oraz Radgoszcz (bez Luszowic) w projekcie E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Dąbrowskiego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-07-03 - Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski
Dodano: 2020-06-26 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac geodezyjno – kartograficznych dotyczących dostawy baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiorów danych wg 4 zadań
Dodano: 2020-05-21 - Sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Modernizacja oraz renowacja budynku użyteczności publicznej - I Liceum Ogólnokształcącego im. Marcina Kromera w Gorlicach w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Dodano: 2020-04-21