Gmina Przywidz ogłasza przetarg
- Adres: 83-047 Przywidz, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 825 146 , fax. 586 825 225
- Data zamieszczenia: 2021-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przywidz
ul. Gdańska 7
83-047 Przywidz, woj. pomorskie
tel. 586 825 146, fax. 586 825 225
REGON: 19167499000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przywidz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu nad kontynuacją i dokończeniem Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Przywidz”, w zakresie: odcinka V - Ząbrsko Górne, Marszewska Góra, odcinka XI - Gromadzin (ul. Niedźwiedzia) oraz m-ci Piekło Dolne (ul. Wierzbowa i ul. Zdrojowa) oraz odc. IV Ząbrsko Górne, ul. Słowicza, odc. X Jodłowno, ul. Kasztanowa, ul. Leśna, ul. Stenwał, odc. XII Gromadzin, ul. Niedźwiedzia, odc. XIII(część) Marszewska Góra, odc. XIV. Pomlewo, ul. Leśna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kontynuacją i dokończeniem Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Przywidz”, w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu zrealizowanie wskaźników projektu tj. przyłączenie 395 LRM, budowa 27,6 km kanalizacji, pełniącego również funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego, kompleksowo koordynującego i odpowiadającego przed Zamawiającym za pozostałych Inspektorów (wielobranżowych) nadzoru inwestorskiego. 2. Inżynier kontraktu nadzoruje, monitoruje i składa raporty w trakcie i po zrealizowaniu rzeczowym projektu; rozlicza projekt; bierze udział w czynnościach odbioru: częściowego, końcowego, pośredniczy w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami robót. Inżynier kontraktu działa zgodnie z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, w szczególności Prawa budowlanego oraz wiedzą techniczną, a także warunkami umowy Nr RPPM.11.03.00-22-0028/16 z dnia 06 października 2016 r. o dofinansowanie Projektu wraz z Aneksami. Etapy realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kontynuacją i dokończeniem Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Przywidz” objęte niniejszym zamówieniem są następujące: 1) Etap I Projektu – kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej: A/ objętej zakresem postępowań przetargowych ogłoszonych w grudniu 2020 r., w zakresie: • odcinka V - Ząbrsko Górne, Marszewska Góra, • odcinka XI - Gromadzin (ul. Niedźwiedzia) • oraz m-ci Piekło Dolne (ul. Wierzbowa i ul. Zdrojowa), B/ objętej zamówieniami, udzielonymi przez Gminę Przywidz, w zakresie: • odc. IV Ząbrsko Górne, ul. Słowicza (dług. 188,09 m), • odc. X Jodłowno, ul. Kasztanowa, ul. Leśna, ul. Stenwał (dług. 1.107,01 m), • odc. XII Gromadzin, ul. Niedźwiedzia (dług. 403,00 m), • odc. XIII (część) Marszewska Góra (dług. do 1.500,00 m), • odc. XIV. Pomlewo, ul. Leśna (dług. 722,00 m), zgodnie z dokumentacją projektową, w tym bieżące rozliczanie finansowo-rzeczowe budowy, monitoring i sprawozdawczość. 2) Etap po zakończeniu rzeczowym budów obejmuje – udział w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym, na podstawie odrębnej umowy. 3. Każdy z etapów określonych w ust. 2 będzie uznany przez Zamawiającego za zakończony po potwierdzeniu przez Zamawiającego protokołu sporządzonego przez Inżyniera kontraktu. Każdy protokół będzie obejmował sprawozdanie z zakończenia każdego z etapów. 4. Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym (koordynatorem projektu z ramienia Zamawiającego), stosując się do jego zaleceń oraz wymogów i wytycznych obowiązujących przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020. 5. Wszystkie dokumenty i umowy należy traktować jako wzajemnie się objaśniające i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Inżyniera kontraktu zakresu Usług, ani do zmiany sposobu ich wykonania. 6. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, z należytą starannością i skutecznością, kierując się interesem ekonomicznym Zamawiającego i obowiązującymi przepisami w oparciu, o które Wykonawca realizuje przedmiot umowy oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, ekonomicznej, prawniczej i innej, które dotyczą przedmiotu Umowy. We wszystkich sprawach związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca zawsze będzie popierał i chronił interesy Zamawiającego w kontaktach ze Stronami trzecimi. 2) Informowania na bieżąco Zamawiającego o postępie i zaangażowaniu finansowym robót projektowych i budowlanych. 3) W terminie do 7 dni, na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca zezwoli osobie upoważnionej przez Zamawiającego, skontrolować lub zbadać gromadzoną dokumentację dotyczącą wykonywania umowy oraz sporządzić z niej kopie zarówno podczas, jak i po wykonaniu usług. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24