Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - w podziale na 3 zadania.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - w podziale na 3 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad prowadzonymi robotami związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” Zadanie nr 2 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” Zadanie nr 3 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” 2. Zamówienie będzie współfinansowane w ramach umowy nr RPZP.01.03.00-32-0001/17-00 zawartej na realizację projektu pt. ”Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających (CEOP)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - budowlanej (zadanie nr 1), - elektrycznej (zadanie nr 2) - sanitarnej (zadanie nr 3) przy inwestycji: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie – etap I – budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”. Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową budynku naukowo-badawczego na potrzeby projektu pod nazwą: "Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie pełniona będzie nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi związanymi wyłącznie z budową budynku, bez sieci, przyłączy, urządzeń technicznych i zagospodarowania terenu, jedynie z krótkimi fragmentami przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej (do pierwszych studzienek, licząc od ściany budynku) oraz przyłącza wodociągowego (do zasuwy przy budynku). Przedmiotowy budynek zlokalizowany będzie w północno-zachodniej części działki 28/8 obręb 3025 Nad Odrą przy ul. Dębogórskiej 7-8 i stanowi podstawowy obiekt inwestycji pod nazwą: "Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego: a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową, c) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego (na każde pisemne lub telefoniczne wezwanie) - nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu, przy czym każda wizyta inspektora na budowie musi być udokumentowana wpisem do dziennika budowy; każda wizyta inspektora na budowie musi być związana z obchodem budowy, odbiorem zgłoszonych robót zanikających lub ulegających zakryciu, analizą dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę oraz dziennika budowy i rozmową z kierownikiem budowy/robót na temat bieżącej sytuacji na budowie; obecności na naradzie koordynacyjnej oraz na comiesięcznym częściowym odbiorze robót również będą uznawane za wizyty na budowie w rozumieniu zapisów niniejszego punktu dotyczących ilości wizyt, d) przekazywanie Zamawiającemu, pisemnie lub mailowo, comiesięcznych sprawozdań z postępu robót wraz ze zdjęciami, kontrolą harmonogramu, przedstawieniem ewentualnych wniosków i zwróceniem uwagi na możliwe zagrożenia, e) zapewnienie zastępstwa w przypadku choroby, urlopu, wyjazdu itp. Inspektora nadzoru, w postaci osób spełniających minimalne wymagania określone w SIWZ oraz posiadających doświadczenie (ilość nadzorowanych budów) nie mniejsze niż zastępowana osoba; koszty zastępstwa obciążają w całości inspektora nadzoru, f) uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcom placu budowy, frontów robót, g) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych, h) sprawowanie kontroli nad zgodnością organizowania transportu na budowie, i) sprawdzenie, opiniowanie, akceptacja harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót (oraz jego ewentualnych aktualizacji i zmian w trakcie trwania inwestycji), j) kontrolowanie zgodności tempa i postępu realizacji robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, k) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz niezgodnych ze specyfikacją i dokumentacją techniczną, l) akceptacja kart zatwierdzenia wyrobów budowlanych zgłaszanych przez Wykonawcę robót, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu kart z Zamawiającym, m) częściowe odbiory robót zgłaszanych przez Wykonawcę robót, zatwierdzanie protokołów częściowego odbioru robót w celach rozliczeń częściowych z Wykonawcą robót, n) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, o) wydawanie poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: • usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań (wydanie takiego polecenia możliwe za zgodą Zamawiającego), także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, • żądania od kierownika budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, • utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które nie są potrzebne. p) uczestniczenie w rozwiązywaniu problemów i kwestii technicznych pojawiających się w toku prowadzonych robót budowlanych, proponowanie Wykonawcy rozsądnych z technicznego i ekonomicznego punktu widzenia rozwiązań technologicznych, q) współpraca z autorami projektów budowlanych i wykonawczych, r) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, s) przeprowadzanie niezapowiedzianych kontroli prac, t) przybycie na budowę na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, u) opracowywanie treści pism do wykonawcy prac w przypadku niezgodności, v) opiniowanie, uzgadnianie wniosków Wykonawcy o stwierdzenie konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych, sporządzenie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych (bez prawa zaciągania zobowiązań finansowych), z tym, że wszystkie takie protokoły wymagają zgody Zamawiającego, w) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych na roboty dodatkowe i zamienne, x) przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych informacji i wniosków o stwierdzonych brakach i błędach w dokumentacji projektowej, y) przekazywanie wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji, z) współpraca, konsultowanie i uzgadnianie z projektantami i Zamawiającym propozycji w zakresie zmian w dokumentacji technicznej, aa) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót a także sprawdzanie dokumentów odbiorowych, bb) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanych robót, cc) przyjęcie od Wykonawcy robót, sprawdzenie, zaakceptowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporządzonej przez Wykonawcę robót, dd) udział przy załatwianiu wszelkich formalności związanych z odbiorami obiektu przez służby oraz związanych ze złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie budynku, ee) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie - załącznik nr 6a lub 6b do SIWZ (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 99 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń), ff) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawca robót budowlanych. 4. Podstawowe dane na temat budynku, będącego przedmiotem zamówienia: - Kubatura budynku brutto 9 556,96 m3 - Pow. zabudowy budynku 1 038,80 m2 - Ilość kondygnacji nadziemnych 2 Ilość kondygnacji podziemnych - - Wysokość budynku 10 m - Długość budynku 29,68 m - Szerokość budynku 35 m - Pow. użytkowa podstawowa budynku 1029,00 m2 - Pow. użytkowa pomocnicza budynku 235,27 m2 - Pow. ruchu budynku 469,95 m2 - Pow. usługowa budynku 41,82 m2 - Pow. wszystkich kondygnacji netto budynku 1.776,04 m2 W zakresie robót budowlanych objętych nadzorem nie są zawarte sieci, przyłącza (oprócz krótkich fragmentów przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej – do pierwszych studzienek, licząc od ściany budynku oraz przyłącza wodociągowego do zasuwy), zagospodarowanie terenu, roboty nabrzeżowe ani inne roboty. Zamawiający planuje osobnym przetargiem zlecić wykonanie sieci, przyłączy, zagospodarowania terenu i nabrzeża, w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania obiektu. Nadzór nad tymi robotami nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres robót budowlanych i instalacyjnych objętych nadzorem zawarty jest w załączniku nr 1 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz zawierający osoby spełniające poniższe wymagania: Zadanie nr 1: 1) Inspektor nadzoru robót budowlanych - posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej, bez ograniczeń, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), - staż pracy minimum 36 miesięcy jako Kierownik Budowy lub Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - nadzór nad realizacją 1 (jednego) zadania polegającego na budowie lub rozbudowie, lub odbudowie, lub nadbudowie budynku o wartości robót w zakresie branży budowlanej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych 00/100) brutto, Zadanie nr 2: 1) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, bez ograniczeń, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), - staż pracy minimum 36 miesięcy jako Kierownik Robót w specjalności elektrycznej lub Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej, - nadzór nad realizacją 1 (jednego) zadania polegającego na budowie lub rozbudowie, lub odbudowie, lub nadbudowie budynku o wartości robót w zakresie branży elektrycznej nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto, Zadanie nr 3: 1) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej, bez ograniczeń, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), - staż pracy minimum 36 miesięcy jako Kierownik Robót w specjalności sanitarnej lub Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej, - nadzór nad realizacją 1 (jednego) zadania polegającego na budowie lub rozbudowie, lub odbudowie, lub nadbudowie budynku o wartości robót w zakresie branży sanitarnej nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100) brutto, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia; w szczególności będą odpowiedzialne za nadzorowanie robót budowlanych wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ; Wykaz ten podlega uzupełnieniu tylko na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu. Uzupełnienie tego wykazu na wezwanie zamawiającego, będzie skutkowało, że Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, natomiast w kryterium oceny ofert wykonawca otrzyma „0” punktów za kryterium „Doświadczenie Inspektora Nadzoru” Wykaz zawierający osoby spełniające wymagania SIWZ Wykonawcy mają obowiązek złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach