Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2019-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową budynku w związku ze zmianą funkcji na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej i drogowej na robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym p.n. „Przebudowa i rozbudowa budynku w związku ze zmianą funkcji na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej” realizowanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykonanej przez SMART Architekci Szymon Mazurek, ul. Milicka 68, 51-126 Wrocław. 2. Przedmiotem nadzoru będzie przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły podstawowej położonej w Nowej Soli przy ul. Staszica 1, budowa niezbędnej infrastruktury technicznej, miejsc postojowych, zagospodarowanie terenu – w związku ze zmianą funkcji na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. Charakterystyka obiektu istniejącego: wolnostojący, trzykondygnacyjny, wybudowany po roku 1950 w technologii tradycyjnej murowanej, dach płaski; dwie prostokątne bryły połączone łącznikiem oraz budynek magazynowy do wyburzenia: budynek główny (3 kondygnacje nadziemne + kotłownia) PU 1408 m2, łącznik 63m2, sala gimnastyczna 212m2 – architektonicznie nie wchodzi w zakres przebudowy, budynek magazynowy 34m2 - pomiędzy budynkiem głównym a salą gimnastyczną, równolegle do łącznika; Jednokondygnacyjny. Powierzchnia zabudowy w zakresie opracowania: 638,0 m2. 4. Charakterystyka robót objętych nadzorem inwestorskim: Budynek główny i łącznik: przebudowa budynku głównego, przebudowa łącznika na archiwum z regałami przesuwnymi, dobudowa szybu windowego do głównej bryły budynku oraz montaż windy, obniżenie stropu nad kondygnacją podziemną, przebudowa kotłowni gazowej (kocioł ze stalowym wymiennikiem ciepła), dostawa i montaż kolektorów słonecznych z systemem zabezpieczającym przed przegrzaniem, wykonanie instalacji sanitarnych: wodnych, kanalizacyjnych, wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wykonanie serwerowni, wykonanie instalacji elektrycznej: wykonanie instalacji teletechnicznych: sytemu SSP; oddymiania klatki schodowej; sieci komputerowe LAN; systemu CCTV; systemu kontroli dostępu KD; systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; systemu przyzywowego dla WC dla osób niepełnosprawnych; monitoringu środowiskowego i powiadamiania o zaistniałych sytuacjach awaryjnych w serwerowni sytemu kolejkowego; Audio–Video na sali konferencyjnej 2/8; tras kablowych dla instalacji elektrycznych. Zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie: stref wejściowych do budynku – schodów i pochylni, wiaty śmietnikowej, wiaty rowerowej, miejsc postojowych dla rowerów, miejsc postojowych dla samochodów, terenów utwardzonych dla komunikacji kołowej oraz pieszej, oświetlenia zewnętrznego, koszy na śmieci i ławek, zieleni, ogrodzenia, monitoringu, zewnętrznej instalacji gazowej, zewnętrznej instalacji wod-kan. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej i drogowej w zakresie: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, d) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, g) doradztwo i opiniowanie czynności lub procedur technicznych, administracyjnych i finansowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”
Dodano: 2024-03-01 - ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-10-13 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej – widowiskowej z łącznikiem wraz z urządzeniami budowlanymi oraz przebudową części budynku szkoły w gminie Słońsk”
Dodano: 2023-06-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”
Dodano: 2022-10-28 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-23 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-12-16 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Rzepińskiej oraz oczyszczalni przydomowej”.
Dodano: 2020-12-03 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2020-11-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel”.
Dodano: 2020-11-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-10-27