Przetargi.pl
Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”

Gmina Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, Obrońców Pokoju 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 359 16 40 , fax. 683594546
  • Data zamieszczenia: 2024-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
    Obrońców Pokoju 20
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. +48 68 359 16 40, fax. 683594546
    REGON: 970770250
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie,3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania,4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,5. kontrolowanie terminowości realizacji prac wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, 6. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, 7. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,8. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 9. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 10. uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, Zleceniobiorca jest zobowiązany wykonać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót,11. uczestniczenie w kontroli przeprowadzonej przez Instytucję Zarządzającą lub inną uprawnioną do tego instytucję, a dotyczących elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu, 12. uczestnictwo inspektora nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, 13. uczestnictwo inspektora nadzoru przy przeglądach gwarancyjnych, 14. przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, na podstawie protokołu końcowego odbioru prac podpisanego przez strony postępowania oraz faktury wystawionej przez Zleceniobiorcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach