Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: „Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"

POWIAT NOWOSOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, MONIUSZKI 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWOSOLSKI
    MONIUSZKI 3
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    REGON: 970770103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: „Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla rozbudowy skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej w m. Nowa Sól wraz z ich przebudową.Inwestycja pod nazwą „Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól" jest realizowana w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wyszególnionymi poniżej: - roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- podbudowy,- nawierzchnie,- roboty wykończeniowe,- urządzenia bezpieczeństwa ruchu,- elementy ulic,- kanalizacja deszczowa,- obsługa geodezyjna, mapy powykonawcze,- budowa oświetlenia drogowego,- likwidacja kolizji z siecią 20 Kv i 0,04 kV,- likwidacja kolizji teletechnicznej,- budowa kanału technologicznegoSzczegółowy zakres robót do realizacji zawierają Formularze kosztorysów ofertowych.Zadanie dotyczy zmiany układu podłączenia ulic: Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej do ulicy Zielonogórskiej w Nowej Soli. Obecnie skrzyżowanie ulicy Zielonogórskiej z ulicą Grobla jest trzywlotowe (ul. Grobla stanowi boczny wlot ul. Zielonogórskiej). Z kolei skrzyżowanie ulicy Zielonogórskiej z ulicą Chrobrego i Okrężną jest czterowlotowe (ul. Chrobrego i Okrężna stanowią boczne wloty ul. Zielonogórskiej). Dodatkowo do wlotu ulicy Okrężnej podłączona jest ulica Nowsza). Ww. skrzyżowanie jest nieczytelne i stwarza zagrożenie w bezpieczeństwie ruchu zwłaszcza dla pojazdów włączający się do niego. W obrębie skrzyżowania dochodzi do wielu kolizji i potrąceń.W stanie projektowanym skrzyżowanie ulicy Zielonogórskiej z ulicą Grobla będzie posiadać czwarty wlot – będzie go stanowić podgięty wlot ulicy Okrężnej. Tym samym zostanie zlikwidowany istniejący wlot ulicy Okrężnej do Zielonogórskiej; zatem skrzyżowanie ulicy Zielonogórskiej z ulicą Chrobrego będzie trzywlotowe. Dodatkowo ulica Nowsza będzie posiadać skorygowany przebieg i będzie podłączona do ul. Grobla. Powyższa inwestycja utworzy nowe połączenie komunikacyjne oraz wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa ruchu i podniesie komfort życia okolicznych mieszkańców. Stan istniejący:Droga powiatowa nr 3461F ul. Zielonogórska 220,64 m, nr 3401F ul. Grobla oraz 3408F ul. Chrobrego – zniszczona i zdeformowana nawierzchnia, z licznymi łatami i spękaniami. Istniejąca kanalizacja deszczowa Stan projektowy:Długości przebudowywanych i rozbudowywanych ulic są następujące:• ulica Zielonogórska – 221m,• ulica Chrobrego – 22 m,• ulica Grobla – 21 m,• ulica Okrężna – odcinek projektowany – 151 m,• ulica Okrężna – odcinek istniejący – 204 m,Zatem łączna długość ulic objęta przedmiotową inwestycją wynosi L=619 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystępuje do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 700,00 złotych (słownie: cztery tysiące siedemset złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Wadium wniesione w formie gwarancji albo poręczenia musi być nieodwołalne i gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Gwarancja oraz poręczenie muszą w swej treści zawierać następujące informacje:1) nazwę gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) nazwę wykonawcy dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia,3) beneficjenta (zamawiającego) gwarancji lub poręczenia,4) przedmiot gwarancji lub poręczenia,5) nazwę postępowania, którego gwarancja lub poręczenie dotyczy,6) kwotę gwarancji lub poręczenia,7) okresie obowiązywania nie krótszy niż termin związania ofertą,8) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień przewidujących możliwość wygaśnięcia ważności gwarancji lub poręczenia w przypadku zwrotu oryginału dokumentu jego wystawcy oraz innych zapisów, które uniemożliwią zamawiającemu zatrzymanie kwoty wadium w przypadkach wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.7. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, t.j. uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, niezależnie od tego, który z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się tych przesłanek. Powyższy obowiązek może zostać zrealizowany np. poprzez wskazanie w treści tych gwarancji i poręczeń wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia lub treść tych gwarancji lub poręczeń musi wskazywać, że wykonawca wymieniony w tych gwarancjach lub poręczeniach działa także w imieniu i na rzecz pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy wspólnie złożyli ofertę w tym postępowaniu.8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w BNP PARIBAS nr 38 1600 1462 1743 4470 5000 0004 z dopiskiem „wadium – inspektor nadzoru Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz którzy spełniają warunki zawarte wart. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w takcie realizacji zadania będzie dysponował niżej wymienionymi osobami:- Inspektora nadzoru, który:● posiada nie mniej niż 5 lat doświadczenia w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy, mierzonego liczbą lat faktycznego sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w zakresie robót mostowych,pełnił funkcje nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy nad realizacją co najmniej jednej roboty dotyczącej budowy, przebudowy, rozbudowy drogi o wartości wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (wraz z podatkiem VAT).● posiada uprawnienia budowlane w specjalności mostowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- 1 (jedną) osobę do nadzorowania robót branży elektrycznej, która:● posiada uprawnienia państwowe ds. robot instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;● posiada nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robót, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. robót w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy sieci elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100 PLN);Nie dopuszcza się wskazywania w ofercie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko ze względu na terminowe bądź techniczne ograniczenia, które mogą mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach