Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnych centrów obsługi pasażerów w Gminach Kolsko, Nowa Sól, Nowa Sól-Miasto, Otyń i Siedlisko.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnych centrów obsługi pasażerów w Gminach Kolsko, Nowa Sól, Nowa Sól-Miasto, Otyń i Siedlisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie trzynastu lokalnych centrów obsługi pasażerów na terenie Gminy Kolsko (Kolsko przy ul. Piastowskiej, Konotop przy Pl. Powstańców Wielkopolskich), Gminy Nowa Sól – gmina wiejska (Kiełcz przy ul. Szkolnej, Przyborów przy ul. Nowosolskiej, Lubięcin przy drodze wojewódzkiej nr 315, Gminy Nowa Sól – Miasto (ul. Zielonogórska, ul. Chałubińskiego, ul. Przemysłowa, ul. Śląska (dawniej Ciepielowska), ul. Głogowska), Gminy Otyń (Otyń przy Cmentarzu Komunalnym) i Gminy Siedlisko (Siedlisko, przy drodze wojewódzkiej nr 321, Bielawy przy drodze wojewódzkiej nr 321) - woj. lubuskie. 2. Budowa lokalnych centrów obsługi pasażerów obejmuje wykonanie m.in. prefabrykowanej wiaty przystankowej, wewnętrznej linii zasilającej energetycznej, zagospodarowanie terenu, montaż elementów małej architektury (kosze na śmieci, tablice informacyjne, znaki drogowe), wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i płyt chodnikowych o łącznej powierzchni ca. 756 m2 oraz nawierzchni bitumicznej o powierzchni ca. 920 m2. 3. Charakterystyka robót objętych nadzorem: a) wykonanie 10 lokalnych centrów obsługi pasażerów obejmujących m.in. demontaż istniejących znaków drogowych oraz ponowny montaż w sąsiedztwie projektowanej wiaty przystankowej, demontaż fragmentów chodnika z kostki betonowej i obrzeża trawnikowego w obrębie projektowanej wiaty autobusowej, wykonanie metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, chodników z kostki betonowej lub płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, montaż elementów małej architektury, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej; b) budowa lokalnego centrum obsługi pasażerów w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego obejmuje m.in. demontaż istniejącej murowanej wiaty przystankowej i tymczasowej toalety ogólnodostępnej, demontaż istniejącego znaku drogowego wraz z koszem na śmieci, demontaż fragmentu nawierzchni istniejącego chodnika o pow. ok. 93 m2 w obrębie projektowanego przystanku, wykonanie wiaty przystankowej z metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, prefabrykowanej bezobsługowej toalety publicznej, donic betonowych (2 szt.), wewnętrznej linii zasilającej energetycznej o długości ca. 27,5 m, wewnętrznej linii zasilającej wodociągowej o długości ca. 75,0 m, zbiornika bezodpływowego na nieczystości sanitarne o poj. 4,0 m3, chodników z kostki betonowej lub płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, montaż elementów małej architektury, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej oraz przyłącza energetycznego o długości ca. 244 m; c) budowa lokalnego centrum obsługi pasażerów w Nowej Soli przy ul. Przemysłowej obejmuje m.in. demontaż fragmentu nawierzchni chodnika, ścieżki rowerowej i krawężnika drogowego, demontaż istniejącej nawierzchni bitumicznej ca. 520 m2 istniejącej pętli autobusowej, wykonanie nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej z kostki betonowej lub płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej pętli o powierzchni ca.520 m2, wykonanie wiaty przystankowej z metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, montaż elementów małej architektury, montaż znaków drogowych pionowych, wykonanie znaków drogowych poziomych grubowarstwowych – zmiana stałej organizacji ruchu, przeniesienie istniejącej latarni ulicznej, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej; d) budowa lokalnego centrum obsługi pasażerów w Nowej Soli przy ul. Głogowskiej obejmuje m.in. demontaż istniejącej wiaty przystankowej, słupków drogowych blokujących (6 szt.), demontaż istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni ca. 400 m2, wykonanie chodnika z kostki betonowej i z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, wykonanie wiaty przystankowej z metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, montaż elementów małej architektury, montaż znaków drogowych pionowych, wykonanie znaków drogowych poziomych grubowarstwowych – zmiana stałej organizacji ruchu, przeniesienie istniejącej latarni ulicznej, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej. 4. Obowiązki wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego obejmują: a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy budowie lokalnych centrów obsługi pasażerów, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej a także reprezentowanie zamawiającego w zakresie spraw technicznych - wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, umowami zawartymi pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a podwykonawcami robót budowlanych, dokumentami budowy, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dostarczanych i montowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie protokołów odbioru, e) organizowanie prób, rozruchów i odbiorów technicznych instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz branie w nich udziału i sporządzanie protokołów, f) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów (częściowych i końcowego) oraz sporządzanie protokołów odbioru; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, h) wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach