Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnego centrum obsługi pasażerów w Gminie Kożuchów.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnego centrum obsługi pasażerów w Gminie Kożuchów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie lokalnego centrum obsługi pasażerów w Gminie Kożuchów na terenie istniejącego dworca komunikacji autobusowej przy ulicy Szprotawskiej i Traugutta w Kożuchowie. 2. Obowiązki wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego obejmują: a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej budowy lokalnego centrum obsługi pasażerów, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej a także reprezentowanie zamawiającego w zakresie spraw technicznych - wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, umowami zawartymi pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a podwykonawcami robót budowlanych, dokumentami budowy, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dostarczanych i montowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie protokołów odbioru, e) organizowanie prób, rozruchów i odbiorów technicznych instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz branie w nich udziału i sporządzanie protokołów, f) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów (częściowych i końcowego) oraz sporządzanie protokołów odbioru; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, h) wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych, i) decydowanie w uzgodnieniu z zamawiającym o sposobie zabezpieczania wykopalisk odkrytych na terenie budowy oraz załatwianie niezbędnych formalności. 3. Teren budowy położony jest na terenie zespołu urbanistyczno – krajobrazowego Kożuchowa, wpisanego do rejestru pod nr 85 i 2175, decyzjami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z 1958 r. i 1975 r. Teren inwestycji jest położony w obszarze objętym nadzorem archeologicznym. 4. Charakterystyka robót: a) demontaż istniejącej wiaty przystankowej i zadaszenia - wiata o konstrukcja stalowej, pokrycie dachu z blachy falistej, wymiary – ca. 450 m2 powierzchni zadaszonej; demontaż istniejącego kiosku; rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz ścieżki pieszej; zerwanie istniejących nawierzchni, krawężników drogowych; b) budowa wielostanowiskowej wiaty przystankowej z rur stalowych, o szklanym zadaszeniu, powierzchnia pokrycia szklanego ca. 534 m2; c) budowa prefabrykowanej bezobsługowej toalety publicznej składającej się z jednego pomieszczenia, dostosowana do użytkowania przez osobę niepełnosprawną, d) zagospodarowanie terenu poprzez budowę murów oporowych, przebudowę schodów wejściowych oraz budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, montaż elementów małej architektury, e) wykonanie przyłącza wodociągowego, wewnętrznej linii zasilającej – wodociągowej, przyłączenia kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznej linii zasilającej - kanalizacji sanitarnej o długości ca. 40 m; wewnętrznej linii zasilającej - kanalizacji deszczowej o długości ca. 229 m, wykonanie odwodnienia wiaty przystankowej i toalety publicznej; f) wykonanie wewnętrznych linii zasilających od istniejącego na działce inwestora złącza pomiarowo kablowego do: zegara miejskiego, tablicy informacyjnej, opraw wbudowanych w ściany murów oporowych, toalety publicznej, oświetlenia wiaty przystankowej, latarni ulicznych; g) budowa miejsc postojowych i chodników z kostki betonowej o powierzchni ca 1.234 m2 , h) budowa nawierzchni pętli autobusowej o nawierzchni ścieralnej SMA o powierzchni ca. 1018 m2: i) montaż zegara miejskiego – wolnostojącego na postumencie – 1 szt.; j) wykonanie oświetlenia: 2 słupy oświetleniowe z podwójnymi oprawami, oprawy oświetleniowe LED wbudowane w ściany murków oporowych – 13 szt.; oprawy oświetleniowe LED w wiacie przystankowej – 16 szt.; k) wykonanie oznakowania drogowego poziomego i pionowego; l) wykonanie i montaż napisu „KOŻUCHÓW” – litery z płaskowników stalowych prefabrykowanych, malowanych proszkowo kolor: grafitowy; m) wykonanie nawierzchni trawiastej o pow. ca 1250 m2 i nasadzeń krzewów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, realizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach