Przetargi.pl
Pełnienie roli Managera Projektu: E-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie roli Managera Projektu: E-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Managera Projektu dla Projektu E-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, zwanego dalej Projektem, obejmujące kompleksowe zarządzanie tym Projektem w wyniku którego: 1) Projekt zostanie zrealizowany zgodnie z przewidzianym zakresem i jakością. 2) Projekt zostanie zrealizowany w wyznaczonym terminie. 3) Projekt zostanie zrealizowany zgodnie z kosztorysem. 4) Projekt zostanie zrealizowany z maksymalnym możliwym wykorzystaniem dotacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (jak najwięcej kosztów zostanie uznanych za kwalifikowane). Zadania Managera Projektu obejmują w szczególności: 1) Zarządzanie wszystkimi aspektami i etapami projektu, w tym nadzór nad formalną, merytoryczną i finansową realizacją projektu. 2) Bieżący nadzór nad postępem prac i informowanie Zamawiającego o wszystkich aspektach projektu, w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru Zamawiającego. 3) Opieka prawna nad projektem, w tym organizowanie procedur o udzielanie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z prawem telekomunikacyjnym. 4) Bieżące uzgadnianie kwestii technicznych z autorami PFU oraz z zespołem ekspertów lidera konsorcjum gmin. 5) Zarządzanie ryzykiem w projekcie. 6) Dokumentowanie, raportowanie i sprawozdawczość projektu. 7) Przygotowywanie wniosków o płatność i opieka w zakresie rozliczania środków z Instytucją Wdrażającą (Władza Wdrażająca Programy Europejskie). 8) Prowadzenie biura projektu, w tym bieżącej korespondencji. Dokumentacja projektu musi być dostępna do wglądu Zamawiającego i osób przez niego upoważnionych. W odniesieniu do umowy o wybudowanie infrastruktury serwerowo - sieciowej w formule zaprojektuj i wybuduj obejmującej: budowę szkieletowej sieci optycznej, sieci dostępowej oraz dostawę serwerów, komputerów i stacji klienckich dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu oraz usługę szkolenia tychże Beneficjentów Ostatecznych Projektu, Manager Projektu pełnić będzie funkcję Inżyniera Kontraktu. Manager Projektu ma obowiązek umieszczania wszystkich dokumentów na przygotowanej platformie elektronicznej przez Zamawiającego. W ramach realizacji zadania Manager Projektu należy przewidzieć m.in. następujące koszty Wykonawcy: 1) Koszty osobowe m.in. managera projektu, informatyków, prawników, specjalistów ds. rozliczeń finansowych, inspektora nadzoru. 2) Koszty sprzętu i oprogramowania m.in. laptopa, systemu operacyjnego, pakietu biurowego, systemu informacji prawnej, programu księgowego. 3) Koszty materiałów biurowych. 4) Koszty usług pocztowych i telefonicznych. 5) Koszty transportu (przejazdów). 6) Koszty ubezpieczenia OC. Zaproponowana przez Wykonawcę cena świadczenia usługi MANAGERA PROJEKTU ma charakter ryczałtowy i musi uwzględniać wszystkie ww. koszty oraz inne koszty, niezbędne do świadczenia usługi. Zamawiający w żaden sposób nie może zostać obciążany dodatkowymi kosztami realizowania czynności i zadań wchodzących w zakres usługi. Elementem opisu przedmiotu zamówienia jest Harmonogram Projektu zawarty w Części III niniejszej S.I.W.Z. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych 79420000-4 Usługi związane z zarządzeniem 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,- zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) II. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. nr 42 poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Postanowienia pkt 12.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych poniżej w pkt. 13.3.1)b) i 13.3.1)e). III. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr rachunku 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w następujący sposób: kopia dokumentu wadium wraz z oryginałem oferty natomiast oryginał dokumentu wadium musi być załączony w oddzielnej kopercie z dopiskiem WADIUM. IV. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. V. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. VI. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt. 26 niniejszej IDW, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. VII. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 i 3 u.p.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.moszczenica.bipst.pl/index.php?grupa=511679
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach