Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Cisna, Czarna, Olszanica, Solina, Ustrzyki Dolne

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Cisna, Czarna, Olszanica, Solina, Ustrzyki Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Cisna, Czarna, Olszanica, Solina, Ustrzyki Dolne” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE. Zakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, zwanego dalej „Inspektorem”, obejmuje nadzorowanie robót (w trybie zaprojektuj i wybuduj) polegających na montażu w 641 gospodarstw domowych: • zestawów fotowoltaicznych (o mocy od 2 do 5 kW); • instalacji solarnych (o mocy od 2 do 3 kW); • kotłów na biomasę (o mocy od 15 do 45 kW każdy); • pomp ciepła (o mocy od 6 do 13 kW), wg poniższego: • Gmina Ustrzyki Dolne: panele fotowoltaiczne 141 szt., instalacje solarne 56 szt., pompy ciepła 21 szt., kotły klasy 5 na biomasę 45 szt.; • Gmina Czarna: panele fotowoltaiczne 30 szt., instalacje solarne 25 szt., pompy ciepła 1 szt., kotły klasy 5 na biomasę 10 szt.; • Gmina Olszanica: panele fotowoltaiczne 111 szt., instalacje solarne 54 szt., pompy ciepła 3 szt., kotły klasy 5 na biomasę 33 szt.; • Gmina Solina: panele fotowoltaiczne 96 szt., instalacje solarne 63 szt., pompy ciepła 1 szt., kotły klasy 5 na biomasę 22 szt • Gmina Cisna: panele fotowoltaiczne 24 szt., instalacje solarne 12 szt., pompy ciepła 14 szt., kotły klasy 5 na biomasę 9 szt.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone: • w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych, nr konta: 50 8621 0007 2001 0012 3347 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „wpisać nazwę niniejszego postępowania”. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty; • w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Ustrzyki Dolne, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowaw art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu; 1. dowód osobisty – w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna; odpisu z ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca będzie prowadził działalność gospodarczą w oparciu o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. V p.pkt 2 b ii - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 2. dokumenty dotyczące uprawnień Inspektorów (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach