Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj

POWIAT JAROSŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT JAROSŁAWSKI
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    REGON: 650900306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektami dotyczącymi scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020.2. Roboty budowlane podlegające nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia obejmują:1) budowę lub przebudowę dróg transportu rolnego w procesie zagospodarowania poscaleniowego;2) przystosowanie nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidację zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczenie przeciwerozyjne;3) budowę i przebudowę przepustów na drogach transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postepowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym urządzenie przepustów mostków;4) korektę urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawy ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwienia zagospodarowania obszarów upraw.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.4. Zamawiający informuje, że Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz innymi dokumentami dotyczącymi postępowania o udzielenie zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych podlegających nadzorowi numer referencyjny ZP.272.16.2024 dostępna jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/910667 . 5. Do obowiązków Wykonawcy / Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach pełnionego nadzoru będą należeć w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji robót z dokumentacją projektowo – techniczną, umową zawartą z Wykonawcą robót, przepisami BHP, obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;2) liczba pobytów Inspektora nadzoru w miejscu prowadzenia prac musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wizyt na budowie minimum 1 raz w tygodniu wraz z udokumentowaniem wizyty niezbędnym wpisem w dzienniku budowy;3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;4) czynne uczestnictwo w konsultowaniu wstępnej koncepcji dokumentacji projektowej; 5) sprawdzenie i odbiór w imieniu Zamawiającego wszystkich robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz dokonywanie odbioru gotowych elementów budowli i przekazanie ich do użytkowania;6) uczestniczenie w komisjach, spotkaniach i naradach budowy dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;7) sprawdzenie i potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcie wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych;8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;9) w przypadku rozliczania wykonania robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy Inspektorzy nadzoru zobowiązani są w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, zestawienia wykonanych robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu wraz z rozliczeniem ich wartości, sprawdzić zestawienie wartości wykonanych robót budowlanych/prac, rozliczyć ich wartości, dokonać ewentualnych korekt przedłożonego zestawienia, potwierdzić kwoty należnych do zapłaty Wykonawcy, a następnie dokonać odbioru robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu zgodnie z otrzymanym zestawieniem;10) dokonanie w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, z którego sporządzi stosowny protokół i przekaże Zamawiającemu;11) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie:• dziennika budowy, • dokumentacji powykonawczej,• protokołów technicznych i częściowych odbioru robót budowlanych,• protokołów badań,• gwarancji,• aprobat technicznych,• atestów i certyfikatów jakości,• deklaracji zgodności z PN,• kart materiałowych,• dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce,• inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej przez uprawnionego geodetę;12) sprawdzenie i odbiór w imieniu Zamawiającego zamiennej i dodatkowej dokumentacji projektowo-wykonawczej sporządzonej w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych projektem podstawowym; 13) uczestniczenie w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji na prace wykonywane przez wykonawcę prac zagospodarowania poscaleniowego tj. okres 60 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszej umowy, na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia;14) wykonywanie czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem;15) rozliczenie końcowe robót budowlanych przy udziale Wykonawcy robót budowlanych;16) przekazywanie miesięcznych raportów z postępu realizacji robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu raport17) prowadzenie dokumentacji fotograficznej inwestycji (stan przed, w trakcie i po realizacji danego elementu zadania) w szczególności robót ulegających zakryciu (np. podłoża lub podbudowy drogi), wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem. Przekazanie dokumentacji fotograficznej będzie odbywać się do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu powyższą dokumentację, z podaniem numeru drogi, rowu lub numeru działki na której przebiega rekultywacja, w formie elektronicznej (link do fotografii, płyta CD, DVD) lub papierowej.6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.),b) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w odniesieniu do:1) zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;2) w zakresie dotyczącym posiadania doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej trzy (3) usługi (3 zamówienia / 3 umowy / 3 kontrakty) polegające na świadczeniu usług w zakresie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę, przebudowę, rozbudowę, remont dróg, o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach