Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w rejonie użytku ekologicznego Polder Sątopy

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7188616 , fax. 089 7188603
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Kościuszki 2 2
    11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7188616, fax. 089 7188603
    REGON: 00052927800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w rejonie użytku ekologicznego Polder Sątopy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa - PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w rejonie użytku ekologicznego Polder Sątopy Inwestycja planowana do realizacji w latach 2010/2011 w zakresie: 1.Sieć wodociągowa Nowa Wieś Reszelska, Grzęda, Mołdyty, Paluzy o długości 30884 mb.i 80 przyłączy. 2.Sieć wodociągowa Sułowo, Pleśno o długości 9480 mb.i 22 przyłączy. 3.Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 5-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości Troksy z kolektorem włączającym do oczyszczalni Sątopy-Samulewo o długości 5712 mb. Do zakresu czynności nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: 1. Pomoc Zamawiającemu w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy robót budowlano-montażowych zgodnie z ustawą Pzp. 2. Przekazanie placu budowy wykonawcy 3. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, a w szczególności: - kontrola jakości wykonywanych prac projektowych, budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń - kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonywania i wyceny robót - kontrola jakości i wartości wykonywanych robót - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawcy - bieżące informowanie inwestora bezpośredniego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji 4. Bieżąca kontrola i nadzór w branżach wymaganych dla specyfiki zadania inwestycyjnego. 5. Negocjowanie umowy z wykonawcą robót i doprowadzenie do jej podpisania zgodnie z ustaleniami przetargowymi i warunkami odpowiadającymi Zamawiającemu oraz przepisami Kodeksu Cywilnego. 6. Organizowanie odbiorów częściowych i końcowego inwestycji z doprowadzeniem do przekazania inwestycji Zamawiającemu lub upoważnionemu przez niego użytkownikowi. 7. Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych z informowaniem na bieżąco Zamawiającego. 8. Uzgodnienie wynagrodzenia wykonawcy robót i tabeli elementów do celów fakturowania. 9. Sprawdzanie złożonych przez Wykonawcę protokółów konieczności i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia. 10. Egzekwowanie od wykonawcy wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót. 11. Wyegzekwowanie od wykonawcy usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej e) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1/. w zakresie warunku wskazanego w ust. 7 pkt. 1 lit. a/. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt. lit a/. 2/. w zakresie warunku wskazanego w ust. 7 pkt. 1 lit. b posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać:, że 2.1. doświadczenie - wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (licząc o dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. nadzorowaniu inwestycji w zakresie infrastruktury technicznej o wartości robót budowlanych min. 5 mln każde zadanie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8 lit g/. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego Wykonawcę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonane należycie. 2.2. potencjał kadrowy - Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a/. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót ogólnobudowlanych - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 3 letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży budowlanej oraz wykształcenie wyższe z uprawnieniami bez ograniczeń odpowiadającymi proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa b/. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót sanitarnych (wod. - kan., c.o., wentylacji, klimatyzacji) - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 3-letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa c/. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót elektrycznych - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 3-letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa d/ Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót drogowych- specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 3-letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru Nr 5 i przedstawionych dokumentów, o których mowa w ust. 8 lit h/ i i/. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/. W zakresie warunku wskazanego w ust. 7 pkt. 1 lit. d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi wykazać, że a/. przedstawi kserokopię polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 1 mln zł (słownie: jeden milion złotych) Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, o którym mowa w ust. 8 lit. j/. 4/. W zakresie warunku wskazanego w ust. 7 pkt. 1 lit. d/ nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8 lit. c/, d/, e/, f/ oraz złożonego oświadczenia zgodnie ze wzorem nr 3. 5/. Zamawiający oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Brak któregokolwiek z w/w oświadczeń i, dokumentów, pełnomocnictw i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów: a) Wypełniony formularz ofertowy według wzoru nr 1 do SIWZ b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Wykaz co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. nadzorowaniu inwestycji w zakresie infrastruktury technicznej o wartości robót budowlanych min. 5 mln. każde zadanie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ i) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; j) kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 1 mln zł (słownie: jeden milion złotych) l) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ł) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ m) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo / upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty n) zaakceptowany projekt umowy - projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ o) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach