Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu pod nazwą „Budowa kanalizacji na terenie Gminy Rzgów".

Gmina Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 95030 Rzgów, Plac 500-Lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 141 109 , fax. 422 141 207
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzgów
    Plac 500-Lecia 22
    95030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 422 141 109, fax. 422 141 207
    REGON: 47205782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip rzgow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu pod nazwą „Budowa kanalizacji na terenie Gminy Rzgów".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru obejmują budowę kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej. Projektem objęte są 23 ulice we wskazanych miejscowościach. Zadanie jest realizowane w dwóch częściach przez dwóch odrębnych wykonawców. W zakres przedsięwzięcia wchodzą następujące elementy: • długość projektowanej sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i podciśnieniowej:16859,40 m • łączna ilość studni zaworowych: N = 296 szt. • łączna długość kabli monitoringowych (typ: NYY-J 5 x 2,5 mm2): L = 16900 m 2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego polegać będą w szczególności na: 2.1. Wykonywaniu czynności wymienionych w art. 25 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) , to jest: a) reprezentowaniu inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzaniu jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowaniu przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, c) sprawdzaniu i odbiorach robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji, sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowaniu i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, d) potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowaniu rozliczeń budowy. 2.2. Kontrolowaniu placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu przez jednego z inspektorów nadzoru w dniach, w których prowadzone są roboty budowlane, co będzie potwierdzone odpowiednim wpisem. 2.3. Kontroli zgodności wykonanych robót pod względem technicznym z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę, normami i przepisami branżowymi oraz warunkami umowy z wykonawcą. 2.4. Nadzorze nad wykonaniem robót w sposób gwarantujący bezpieczeństwo obiektu w trakcie realizacji i użytkowania. 2.5. Doradztwie w zakresie zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych dotyczących nadzorowanych robót. 2.6. Przeprowadzaniu odbiorów częściowych wykonanych robót. 2.7. Kontroli usunięcia usterek , braków stwierdzonych w czasie odbioru oraz okresie rękojmi i gwarancji. 2.8. Udziale w odbiorach końcowych, przekazywaniu sieci do eksploatacji oraz przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji. 2.9. Sprawdzaniu zgodności faktur za wykonane roboty budowlano – instalacyjne z dokumentacją budowlaną i oraz pomoc przy rozliczeniu finansowym inwestycji w sposób zapewniający możliwość terminowej ich zapłaty. 2.10. Bieżącym informowaniu Zamawiającego o zaistniałych sporach lub problemach. 2.11. Przygotowywaniu wszelkich dokumentów niezbędnych do rozliczenia Projektu w ramach umowy o dofinansowanie ze środków RPO WŁ 2014 -2020, w tym m.in. wykazania osiągnięcia zakładanych efektów i wskaźników. 2.12. Opracowywaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów na ewentualne nieprzewidziane roboty budowlane mające wpływ na prawidłowe wykonanie zakresu podstawowego robót. 2.13. Weryfikacji harmonogramu realizacji zadania, przygotowanego przez wykonawcę robót. 2.14. Udziału w okresie realizacji robót w naradach koordynacyjnych, których termin wyznaczy Zamawiający. 2.15. Stawianiu się na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24h od powiadomienia, a w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania w ciągu 6h, 2.16. Udziale w rozliczeniu końcowym inwestycji. 2.17. Podejmowaniu działań celem ochrony Zamawiającego przed podwójną płatnością wynagrodzenia za roboty podwykonawców w sytuacji przewidzianej w przepisie art. 6471 Kodeksu cywilnego. 2.18. Sprawdzeniu poprawności i kompletności opracowania dokumentacji powykonawczej i pozostałych dokumentów odbiorowych oraz ocenie ich zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. 2.19. Przygotowywaniu i przedkładaniu Zamawiającemu protokołów konieczności robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robót dodatkowych i zamiennych. 2.20. Współuczestniczenie w występowaniu Zamawiającego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2.21. Dokonywaniu bieżących wpisów do dziennika budowy. 2.22. Sporządzaniu miesięcznych raportów z przebiegu realizacji inwestycji i przekazywaniu Zamawiającemu wraz z odpowiednią częścią dokumentacji fotograficznej oraz z zestawieniem wizyt na budowie. 2.23.Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego zarówno nad robotami podstawowymi jak i ewentualnymi robotami polegającymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo( oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia ofert wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia swojego potencjału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach