Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl Część I: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sobolewie - II etap, Część II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią w Henrykowie - II etap.

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 05065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl Część I: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sobolewie - II etap, Część II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią w Henrykowie - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl Część I: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sobolewie - II etap, Część II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią w Henrykowie - II etap. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej: - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, - udział w przeglądach technicznych w okresie trwania rękojmi i gwarancji nadzorowanych obiektów budowlanych, - informowanie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na ewentualne przedłużenie terminu wykonania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 usługi - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na robotach budowlanych o wartości powyżej 250 000 zł z podaniem daty i miejsca ich wykonania; zakres - branża sanitarna, - rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla danej części zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego : a)Wykaz inwestycji przedsięwzięć przy których pełniona była funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego min. 2 inwestycje o wartości powyżej 250 000 zł na robotach budowlanych z podaniem daty i miejsca ich wykonania; zakres - branża sanitarna, - rodzaj i wartość prac zbliżonych z robotami dla danej części zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. b)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy wskazać osoby które będą pełnić nadzór inwestorski na danym zadaniu. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoba pełniąca funcie inspektora posiada wymagane uprawnienia: - do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności sanitarnej bez ograniczeń oraz dokumenty potwierdzające że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: 6.Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty. W odniesieniu do pozostałych dokumentów, winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składa ustanowiony pełnomocnik, lub każdy podmiot oddzielnie. a)Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, b)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c)Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), d)Składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.supraśl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach