Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza

Gmina Świlcza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-072 Świlcza, Świlcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8670100, 8670133 , fax. 178 670 157
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świlcza
    Świlcza 168
    36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
    tel. 017 8670100, 8670133, fax. 178 670 157
    REGON: 69058214000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swilcza.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza 3.3. Zakres usługi obejmuje wykonywanie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1186) funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.4. Wzór umowy do umowy pod nazwą Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza” określa pkt 17 SIWZ. 3.5. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie od osób fizycznych, które będą pełniły funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego: Wymienione w ppkt 3.6 osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186). Wymienione w ppkt 3.6 osoby muszą posiadać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i potwierdzone członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną liczbę części. Część 1 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń; Zakres robót objętych nadzorem w ramach części 1: 1) rozbiórki: a) rozbiórki – budynek, b) dach i stropy – rozbiórka, c) elewacja rozbiórka, d) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek; 2) fundamenty – renowacja i osuszanie; 3) konstrukcja stalowa i żelbetowa dla całego budynku: a) stropy, b) wieńce i nadproża wylewane, c) nadproża stalowe, d) nadproża prefabrykowane, e) schody zewnętrzne, f) ława i ściany, g) konstrukcja żelbetowa – szyb windy, h) konstrukcja żelbetowa – schody zewnętrzne do piwnicy, i) konstrukcja żelbetowa – schody wewnętrzne; 4) roboty wewnętrzne: a) winda, b) posadzki piwnica Z”, c) ściany i sufity – piwnice, d) posadzki parter Z`, e) posadzki parter D+Z, f) ściany i sufity – parter, g) posadzki piętro C, h) ściany i sufity – piętro, i) posadzki poddasze B, j) poddasze ściany, k) posadzki klatka schodowa, l) konstrukcja i pokrycie dachu, m) stolarka, n) elewacja; 5) roboty zewnętrzne: a) taras – warstwa H, b) chodnik + podjazd, c) opaska, d) droga, e) droga p.poż., f) plac zabaw – nawierzchnia bezpieczna, g) wyposażenie placu zabaw, h) ogrodzenie terenu, i) zieleń; Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych objętych nadzorem określony został w przetargu nr RGI.271.9.2020 i znajduje się pod linkiem: http://bip.swilcza.com.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tysiecy/przetargi-ogloszone-w-2019-roku-2/rgi-271-9-2020 Wartość inwestycji na podstawie umowy z Wykonawcą robót wynosi 1 492 805,90 zł netto; Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r.; Wymagania dotyczące osoby fizycznej, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń: co najmniej 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186). Część 2 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zakres robót objętych nadzorem w ramach części 2: 1) instalacja elektryczna: a) montaż opraw oświetleniowych, b) montaż osprzętu instalacyjnego, c) układanie przewodów instalacyjnych, d) rozdzielnie i tablice, e) instalacja przeciwpożarowa, f) badania i pomiary; 2) instalacja teleinformatyczna i dedykowana; 3) instalacja oddymiania; 4) fotowoltaika; 5) plan zagospodarowania terenu; 6) instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych; 7) instalacja unifonowa; 8) instalacja aktywnego bezpieczeństwa gazowego; Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych objętych nadzorem określony został w przetargu nr RGI.271.9.2020 i znajduje się pod linkiem: http://bip.swilcza.com.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tysiecy/przetargi-ogloszone-w-2019-roku-2/rgi-271-9-2020 Wartość inwestycji na podstawie umowy z Wykonawcą robót wynosi 166 490,04 zł netto; Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r.; Wymagania dotyczące osoby fizycznej, która będzie pełniła funkcję specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń: co najmniej 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186); Część 3 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku starej szkoły specjalnej w Mrowli na przedszkole i żłobek wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i wentylacji mechanicznej, elementami małej architektury, policznikową linią energetyczną oświetlenia, podjazdu-pochylni oraz przebudową sieci gazowej, budowa przyłącza gazu i przebudowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1612/2 położonej w miejscowości Mrowla, gmina Świlcza w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; Zakres robót objętych nadzorem w ramach części 3: 1) roboty sanitarne: a) kotłownia, b) instalacja gazowa, c) instalacja CT, d) instalacja CO, e) woda, f) instalacja hydrantowa, g) kanalizacja sanitarna, h) wentylacja mechaniczna, – urządzenia, – układ N1 – nawiew i czerpny do centrali NW1, – układ W1 – wywiew i wyrzut do centrali NW1, – układ WC, – układ WK, – układ OK, – „Zetka – wentylacja grawitacyjna kotłowni, i) instalacja klimatyzacji, – układ VRF, – układ do agregatu do centrali wentylacyjnej; j) instalacja solarna; 2) instalacje zewnętrzne: a) przyłącz kanalizacyjny, b) przyłącz wodociągowy, c) przyłącz gazowy, d) sieć gazowa; Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych objętych nadzorem określony został w przetargu nr RGI.271.9.2020 i znajduje się pod linkiem: http://bip.swilcza.com.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tysiecy/przetargi-ogloszone-w-2019-roku-2/rgi-271-9-2020 Wartość inwestycji na podstawie umowy z Wykonawcą robót wynosi 363 304,74 zł netto; Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r. Wymagania dotyczące osoby fizycznej, która będzie pełniła funkcję specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń: co najmniej 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186); Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); Część 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w wysokości 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych); Część 3: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). Dla każdej części oddzielnie wnosi się wadium. Wnosząc wadium prosi się o zaznaczenie (dopisanie) dla której części jest wnoszone wadium. 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się by te dokumenty były wpięte do oferty. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 9.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGI.271.15.2020 Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza. 9.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 9.7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.8. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9.9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.10. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 9.11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9.12. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach