Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ligota Piękna etap I, IA i ul. Sportowa, gmina Wisznia Mała Zadanie realizowane w ramach operacji p.n: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ligota Piękna, Wisznia Mała, Wysoki Kościół - Gmina Wisznia Mała współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ligota Piękna etap I, IA i ul. Sportowa, gmina Wisznia Mała Zadanie realizowane w ramach operacji p.n: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ligota Piękna, Wisznia Mała, Wysoki Kościół - Gmina Wisznia Mała współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i w branży drogowej nad realizacją niżej opisanego zadania pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ligota Piękna - etap I, IA i ul. Sportowa, gmina Wisznia Mała. Zadanie realizowane w ramach operacji p.n: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ligota Piękna, Wisznia Mała, Wysoki Kościół - Gmina Wisznia Mała współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. 2. Opis robót budowlanych, których nadzorowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ligota Piękna, - etap I, IA i ul. Sportowa, gmina Wisznia Mała w następującym zakresie: a. budowa około 3,7 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości prywatnych w Ligocie Pięknej w ulicach: - Prostej, Lipowej, Brzoskwiniowej, Stawowej, Sosnowej, Brzozowej i Leszczynowej (Etap I) - boczniki ul. Stawowej (Etap IA) - ul. Sportowa b. odbudowa nawierzchni po robotach rozkopowych, w tym: - ułożenie ok. 3,3 tys. m2 nawierzchni asfaltowej - ułożenie ok. 1,3 tys. m2 nawierzchni z kostki betonowej - utwardzenie ok. 7,2 tys. m2 nawierzchni tłuczniem kamiennym. Zadanie realizowane jest w ramach trzech pozwoleń na budowę. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy: Wykonawca będzie pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i drogowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) i będzie odpowiedzialny za prowadzenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami wraz z udzielaniem stałych konsultacji i fachowych porad Zamawiającemu. Zadania w ramach niniejszego zamówienia będą obejmować co najmniej następujące czynności: a. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych zatwierdzanie wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c. Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych d. Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót, oraz potwierdzenie usunięcia wykrytych wad i usterek e. Wydawanie Wykonawcy robot, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, f. Akceptowanie świadectw dotyczących: - aprobat technicznych, - prób materiałów i robót, - ilości wykonanych robót i przejęcia robót, g. Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umowy, h. Współpracowanie z nadzorem autorskim, archeologicznym zapewnionym przez Zamawiającego, i. Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, j. Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym harmonogramem robót, k. Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru, l. Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji , przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, ł. Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji, m. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, n. Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, o. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 3 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie, p. Bieżąca analiza i weryfikacja obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę (Umowa z Wykonawcą robót budowlanych zawarta jest na wynagrodzenie kosztorysowe powykonawcze). r. Przygotowywanie następujących Raportów: - Miesięczne Raporty postępu prac budowlanych -Raport Końcowy, zawierający pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności podczas wdrażania projektu, krytyczną analizę wszystkich ważniejszych problemów, jak również proponowane zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach