Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2017 - 23 o nazwie: „Zagospodarowanie terenu SP 2 przy ul. Skibówki w Zakopanem obejmujące: wykonanie przebudowy i rozbudowy boiska do piłki ręcznej wraz z infrastruktura towarzyszącą i wyposażeniem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2017 - 23 o nazwie: „Zagospodarowanie terenu SP 2 przy ul. Skibówki w Zakopanem obejmujące: wykonanie przebudowy i rozbudowy boiska do piłki ręcznej wraz z infrastruktura towarzyszącą i wyposażeniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2017 - 23 o nazwie: „Zagospodarowanie terenu SP 2 przy ul. Skibówki w Zakopanem obejmujące: wykonanie przebudowy i rozbudowy boiska do piłki ręcznej wraz z infrastruktura towarzyszącą i wyposażeniem, 3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202,) i będzie obejmował w szczególności: 1) Udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych umowie z Wykonawcą robót, 2) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, ich opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, 3) Przyjmowanie i pisemne opiniowanie wniosków Wykonawcy o zastosowanie rozwiązania zamiennego lub równoważnego: projektowego, materiałowego lub urządzeniowego, przed ich zaopiniowaniem przez projektanta, i przedłożeniem Zamawiającemu do akceptacji, poprzez umieszczenie odpowiedniej klauzuli z opisem i podpisem na propozycji Kierownika Budowy, 4) Akceptację w imieniu Zamawiającego odstąpień od dokumentacji projektowej, jeżeli odstąpienia te nie powodują konieczności zmian: a) wysokości wynagrodzenia, b) przedmiotu umowy, 5) Kontrolę, jakości używanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności, deklaracji właściwości użytkowych materiałów, dokumentów wyrobów dopuszczonych do jednostkowego zastosowania w obiektach lub regionalnych wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem i innych dokumentów, nałożonych obowiązkiem wypełnienia przepisów art. 10 Prawa Budowlanego. 6) Obowiązkowe, każdorazowe pisemne: dopuszczenie materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem oraz pisemne potwierdzenie miejsca wbudowania tak dopuszczonych materiałów umieszczane na dokumentach wymienionych w p.5. 7) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 8) Prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 9) Przyjmowanie powiadomień Wykonawcy i dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających ulegających zakryciu potwierdzonych wpisem do dziennika budowy i miarę potrzeb protokołami odbioru, z przystąpieniem do odbioru w terminie nie dłuższym niż 3 dni od powiadomienia, 10) Udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 11) Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 12) Pobyt na terenie realizowanej inwestycji w trakcie wykonywania robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 13) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 14) Przedkładanie na żądanie Zamawiającego pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem (w przypadku ustalenia przez Zamawiającego takiej konieczności), 15) Sprawdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, obmiarów robót, kosztorysów, zestawień powykonawczych (TER), protokołów zaawansowania robót oraz potwierdzenie wykonywanych robót, stanowiących podstawę zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 16) Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów, weryfikacja kosztów i sprawdzanie faktur, sporządzanie lub weryfikacja zestawień sporządzanych przez Wykonawcę, służących za materiały wyjściowe do rozliczeń dofinansowania zewnętrznego, 17) Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) Sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 19) Zabezpieczenie nadzoru w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 20) Reprezentowanie interesów Zamawiającego, 21) Nakazywanie kierownikowi budowy odsunięcie od pracy pracowników Wykonawcy, którzy nie stosują przepisów bhp szczególnie w zakresie ochrony indywidualnej lub nie posiadają kamizelek lub odzieży ochronnej z nadrukiem firmowym Wykonawcy lub Podwykonawcy. 22) Wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów, kosztorysów i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru robót dla robót budowlanych zleconego zadania, mogących wystąpić a nieprzewidywanych w chwili zawierania niniejszej umowy do wysokości 15% wartości robót budowlanych. 23) Zamawiający wymaga aby osoba sprawująca funkcje Koordynatora nadzoru wizytowała budowę w trakcie trwania robot objętych nadzorem , co najmniej raz dziennie 24) Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej, potrącanej z wynagrodzenia, w wysokości 500 PLN za każdą wadę ujawnioną w czasie odbioru końcowego, w tym wadę dokumentacji powykonawczej, o której nie poinformował Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. UWAGA!!!! Koordynator nadzoru zobowiązany jest do dysponowania na potrzeby zamówienia osobami do pełnienia branżowego nadzoru zwanych dalej branżowymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w następujących specjalnościach : a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, UWAGA!!! Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, zamawiający nie stawia zgodnie z art.29 ust.3a ustawy wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz.108 ) 3.3. Dokumentacja techniczna robot objętych nadzorem w celu wyceny oferty jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Zakopane (www.zakopane.pl Zamówienia Publiczne Postepowania poniżej wartości artykułu 11.8 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym -boisko przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Zakopanem Nr postępowania BZP.271.46.2019 (Numeracja przeniesiona z siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz 2)Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3).Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach