Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2010-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w następującym zakresie: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce. 2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9 3. Zadanie dotyczy: 1). Kontroli wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego, w sposób stały podczas prowadzenia prac budowlanych, 2). Kontroli rozliczeń budowy pod względem ilościowym, jakościowym i finansowym, 3). Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego operacji oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia, 4). Przebywania na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu. 4. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku. 5. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i obowiązki w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.) tj: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6. Inwestycja dla której przedmiotem będzie prowadzony nadzór, swoim zakresem obejmuje: 1). Budowę oczyszczalni ścieków ze zraszanym złożem biologicznym na potrzeby Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce i obejmuje budowę: a) Oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą b) Obiektu towarzyszącego - budynku sanitariatu o nast. parametrach technicznych: pow. zabudowy 50,5m?, pow. użytkowa38,3m? oraz kubatura 146,4m?. c) Kanału ścieków oczyszczonych d) Przyłącza kanalizacji sanitarnej budynków do oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią ścieków i studnią odbioru osadu nadmiernego, e) Instalacji elektrycznej (oświetlenie i sieć zalicznikowa) f) Przyłącza wodociągowego g) Przyłącza sieci cieplnej h) Urządzenia zieleni i) Ogrodzenia terenu Projektowana przepustowość oczyszczalni: Qdśr = 20m?/h średni dobowy dopływ ścieków Qdmax = 24m?/h maksymalny dobowy dopływ ścieków Qhśr = 1,0m?/h maksymalny godzinowy dopływ ścieków Qhmax= 2,4m?/h współczynniki nierównomierności dopływu dobowego i godzinowego Elementy projektowane oczyszczalni ścieków: - Przepompownia ścieków surowych ZU - (obiekt podziemny) - Osadnik wstępny OS - (obiekt podziemny) - Studnia rewizyjna S1 - (obiekt podziemny) - Złoże biologiczne - ZB (obiekt w części podziemny) - Komora pomiarowa - KP - (obiekt podziemny) - Przewody technologiczne międzyobiektowe - Przyłącza wodociągowe do projektowanych budynków - Linie energetyczne zasilające NN Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST, dostępnej do wglądu w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej zamawiającego www.nurzec-stacja.eu w zakładce przetargi > przetarg na Budowę oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce. Realizacja inwestycji została podzielona na 2 lata: 2010-2011: Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest - 15.10.2010 r. - etap I 15.07.2011r. - etap II Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót poszczególnych etapów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 22.07.2010 r., do godz. 10.00. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach