Miasto Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 05420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 790 000 , fax. 227 895 102
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
05420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 227 790 000, fax. 227 895 102
REGON: 1326872900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. „Wybierzmy rower – Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF”- Rozwój sieci rowerowych w Józefowie na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach ZIT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w imieniu zamawiającego nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zakres prac obejmuje weryfikację i sprawdzanie dokumentacji projektowej na etapie projektowania i odbioru oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w okresie prowadzenia robót budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Niniejsze zamówienie stanowi bowiem część zamówień planowanych przez Miasto Józefów w 2017 roku na pełnienie usług nadzoru inwestorskiego w branży drogowej oraz część zamówienia realizowanego w ramach Partnerstwa. Termin wykonania zamówienia do 10 listopada 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości : 1 600 złotych przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII. 1 SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn.: Rozbudowa DW nr 683 w m. Sobików i Czaplinek, gm. Góra Kalwaria, pow. piaseczyński, woj. mazowieckie- skrzyżowanie z drogą krajową nr 50.- nr 067/24
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
Dodano: 2024-03-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 737 w m. Siczki, gm. Jedlnia – Letnisko – nr postępowania 062/24
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 51 w Płocku”.
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie konserwatorskim kaplicy rodziny Jaworskich na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie (Ukraina)
Dodano: 2023-08-04