Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i stentów do zabiegów wewnątrznaczyniowych

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808 , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, fax. 22 38 94 922
    REGON: 011035381
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i stentów do zabiegów wewnątrznaczyniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i stentów do zabiegów wewnątrznaczyniowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi: Zadanie nr 1 – Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych I Zadanie nr 2 – Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych II Zadanie nr 3 – Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych III Przy dostawie zamówionego przedmiotu zamówienia nastąpi przekazanie przez Wykonawcę sprzętu do depozytu u Zamawiającego na podstawie dokumentu przekazania. Stan depozytowy (asortyment i ilości) zostanie ustalony przez przedstawiciela Zamawiającego. Informacja o zużyciu sprzętu zostanie przekazana faxem na podstawie protokołu zużycia – wzór stanowi załącznik nr 1 do Istotnych dla Stron postanowień umowy, maksymalnie w terminie 3 dni roboczych od daty zużycia. Protokół zużycia stanowi podstawę do wystawienia faktury. Fakturę należy wystawić w ciągu 7 dni od daty otrzymania protokołu zużycia. Po wystawieniu faktury przez Wykonawcę sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wielkość zamówienia zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia winien posiadać dokładny opis na opakowaniu, dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP oraz posiadać świadectwa, atesty i certyfikaty jakościowe wymagane prawem Unii Europejskiej (dyrektywami UE). Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111730-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 9.3 do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach