Przetargi.pl
,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Baranów Sandomierskim w ramach MOF Tarnobrzeg”

Gmina Baranów Sandomierski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, gen. L. Okulickiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 811 85 81 83 85 wew. 123, 108, , fax. 015 8118582
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów Sandomierski
    gen. L. Okulickiego 1
    39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
    tel. 015 811 85 81 83 85 wew. 123, 108, , fax. 015 8118582
    REGON: 00052828000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Baranów Sandomierskim w ramach MOF Tarnobrzeg”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie obowiązków Inspektora nadzoru określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm), a także w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wprowadzanie zmian, po uzgodnieniu z Inwestorem, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w zakresie dozwolonym przez prawo, 2) przeanalizowanie istniejącej dokumentacji projektowej na roboty budowlane oraz zidentyfikowanie możliwych obszarów ryzyka ewentualnych usterek i rozbieżności pomiędzy nimi i zlecenie działań naprawczych, 3) stała współpraca z osobą sprawującą nadzór autorski i uzyskiwanie od niej opinii lub zgody na zmiany dotyczące projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznych a także powiadamianie Inwestora i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dokumentacji projektowej. 4) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy, 5) organizuje i uczestniczy w Radach Budowy zlecanych przez Inwestora lub Inspektora nadzoru (nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu lub częściej, gdy zajdzie taka potrzeba) z udziałem Wykonawcy, Inwestora i Inspektorów nadzoru podczas prowadzenia robót. 6) kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji zadania. 7) utworzenie zespołu ze specjalistów branżowych posiadających stosowne uprawnienia budowlane, w tym o następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, c) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w celu zapewnienia prowadzenia skoordynowanego nadzoru 8) bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy. W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem. 9) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, dbanie o czystość i porządek na terenie prowadzonych robót, 10) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora, 11) wstrzymanie robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 12) wykonywanie kontroli, jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 13) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 14) dokonywanie odbiorów, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, z zachowaniem terminów określonych w umowie z Wykonawcą zadania, 15) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Inspektor Nadzoru spisuje, wspólnie z Inwestorem, Kierownikiem Budowy i przedstawicielem nadzoru autorskiego, protokół konieczności. W razie potrzeby wykonania robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczenia robót już wykonanych lub uniknięcia strat, Inspektor Nadzoru jest obowiązany podjąć wiążącą decyzję, co do natychmiastowego wykonania takich robót dodatkowych. Decyzję w tej sprawie Inspektor Nadzoru podejmuje w porozumieniu z Inwestorem. 16) Inspektor Nadzoru ma obowiązek informować na bieżąco Inwestora o swoich czynnościach związanych z nadzorowaną inwestycją wraz z comiesięcznym raportowaniem kosztów i terminów oraz zaawansowania robót w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo - finansowego. Na zakończenie każdego miesiąca Inspektor Nadzoru przekłada Inwestorowi raport ze stanu zaawansowania finansowego budowy. Raport przekłada najpóźniej do10 dnia następnego miesiąca. 17) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor nadzoru zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przeprowadzenie czynności odbiorowych, c) przekazania Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 18) dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 19) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa i umowy, 20) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, rozwiazywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacja robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp 21) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Inwestora z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem (w przypadku ustalenia harmonogramu), 22) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 23) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 24) sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 25) przejęcie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy, książki obmiarów. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wyegzekwowania od wykonawcy robót kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego i oddania obiektu do użytkowania lub zgłoszenia zakończenia robót. 26) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Inwestorowi, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Inwestor w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień. 27) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów Prawa budowlanego, 28) udzielenia na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót, egzekwowanie od Wykonawcy obowiązku dokumentowania fotograficznego postępu robót. 29) zapewnienie przez okres realizacji i rozliczania robót pełnej dyspozycyjności Inspektora nadzoru budowlanego zwłaszcza w sytuacjach koniecznych interwencji lub wystąpienia uchybień w realizowanych robotach, kamerowaniu sieci i innych sprawach budowy, 30) Zapewnienie przez okres realizacji i rozliczania robót swojej obecności (lub pozostałych specjalistów branżowych) na budowie co najmniej 3 x w tygodniu , 31) Współuczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych w trakcie realizacji Projektu, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dla przeprowadzających kontrole i udzielenie wyjaśnień związanych z realizacja projektu. 32) Inspektor nadzoru nie posiada prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Inwestora. 33) Inspektor nadzoru na budowie reprezentuje interesy Inwestora i wszelkie kontakty z Wykonawcą robót budowlanych naruszające te interesy lub budzące uzasadnione podejrzenia o ich naruszanie są zabronione. 34) Z uwagi na szeroki zakres realizowanej inwestycji celem zapewnienia stałej kontroli oraz kontaktu z Zamawiającym, Wykonawcami, właścicielami gruntów, na których będzie realizowana inwestycja, gestorami sieci itp., Inspektor nadzoru zobowiązany jest zlokalizować na terenie jednej z miejscowości, w których realizowana będzie inwestycja biuro, w którym w dni robocze, w godz. od 7.30 do 15.30 będzie przebywał Inspektor nadzoru lub upoważniona przez niego osoba dysponującą wiedzą, pozwalająca na prawidłowe funkcjonowanie i obsługę biura, zobowiązaną do obsługi interesantów. Koszty związane z utworzeniem i funkcjonowaniem biura leżą po stronie Inspektora nadzoru. 35) Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności Inspektora nadzoru. W uzasadnionych przypadkach Inspektor nadzoru zobowiązany jest do niezwłocznego przybycia na teren budowy na wezwanie Zamawiającego: a) inspektor nadzoru o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od telefonicznego wezwania, b) inspektorzy nadzoru pozostałych branż – w ciągu 24 godzin od telefonicznego wezwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wnosząc wadium w wysokości 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnobrzeg Oddział w Baranowie Sandomierskim, nr konta: 90 9434 1067 2004 1400 0130 0010. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12 . 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach