Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
REGON: 19192057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej w ramach realizacji projektu: "Budowa drogi technologicznej łączącej ul. Kontenerową z ul. Logistyczną na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia" w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa infrastruktury intermodalnej na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej w zakresie realizacji robót w ramach projektu „Budowa drogi technologicznej łączącej ul. Kontenerową z ul. Logistyczną na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia” w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa infrastruktury intermodalnej na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia”. 2.Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności: 1)pełnienie nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i użytych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w odbiorach częściowych i końcowych, a także przygotowanie i udział w czynnościach odbioru powykonawczego i przekazywania do użytkowania, 5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 6)dostosowanie swojego czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych, w ten sposób, aby nie następowały opóźnienia w realizacji robót, 7)sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych do inspekcji technicznych i odbioru końcowego, sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, 8)pełnienie nadzoru, opiniowanie oraz odbiór dokumentacji projektowej, zamiennej i warsztatowej, 9)podejmowanie w toku realizacji zadania, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych, 10)sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe i zamienne, potwierdzanie gotowości do ich odbioru, dokonanie odbioru, 11)dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 12)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, 13)weryfikacja raportów z postępu robót sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych, 14)uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach organizowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, 15)egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności kontrola i egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminie, 16)w przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych w trakcie realizacji umowy oraz okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji jakości i rękojmi, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestniczenia w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp., 17)zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych, 18)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz ostatecznym odbiorze robót, 19)współpraca z innymi uczestnikami robót, uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, 20)najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych, na życzenie Zamawiającego, w formie pisemnej, udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego związane z realizacją zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót, 21)posiadanie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez cały okres realizacji robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 (słownie: trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: „Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Sopocie”
Dodano: 2023-05-23