Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Rozbudowa bazy turystycznej OSiR w Suwałkach wraz z infrastrukturą techniczną i sportowo-rekreacyjną.

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2010-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Rozbudowa bazy turystycznej OSiR w Suwałkach wraz z infrastrukturą techniczną i sportowo-rekreacyjną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Rozbudowa bazy turystycznej OSiR w Suwałkach wraz z infrastrukturą techniczną i sportowo-rekreacyjną. 2. Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze polegające m.in. na rozbiórce: istniejących budynków gospodarczych 417,2m2, ogrodzenia zewnętrznego, skarpy południowej stadionu, powierzchni utwardzonych 12 485,52m2, - przebudowa płyty boiska o nawierzchni z trawy naturalnej 9 680,0m2 dla potrzeb rozgrywania meczy I-ligowych wraz z budową instalacji podgrzewającej płytę boiska, - budowa budynku socjalno- administracyjnego 2336,44m2 powierzchni użytkowej, trzykondygnacyjnego z dachem płaskim, połączonego z trybunami: górną dla VIP i mediów na około 200 osób i dolną główną na około 910 osób wraz z zadaszeniem na 800 osób 638,0m2 powierzchni zabudowy, - budowa łącznika pomiędzy budynkiem socjalno - administracyjnym a istniejącym budynkiem hotelowym w formie kładki, którą stanowi rama żelbetowa dwukondygnacyjna z ażurową krata pomostową, z zadaszeniem jednospadowym, z blachy trapezowej, z obustronnymi balustradami wysokości 1,20m, - przebudowa istniejącego parkingu dla samochodów osobowych od strony ulicy Zarzecze na 227 pojazdów wraz z budową zespołu wejściowego ZW2, - budowa fragmentu parkingu od strony ulicy Grunwaldzkiej wraz z zespołem wejściowym ZW 1 i recepcją kampingu, - budowa pola kampingowego dla celów obsługi Eurocamp wraz z budynkiem sanitarnym 130,0m2 powierzchni użytkowej, - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej wraz z czerpaniem wody dla potrzeb podlewania płyty boiska ze studni istniejącej i planowanej, - budowa parkingów wewnętrznych na 65 pojazdów, - rozbudowa dróg i chodników komunikacji wewnętrznej, - budowa wiat i osłon śmietnikowych, - rozbudowa uzbrojenia terenu: przyłącze cieplne, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, drenaż, wodociąg, oświetlenie terenu, instalacja teletechniczna, system nagłaśniający, monitoring, - budowa oświetlenia sportowego i dozorowego, - budowa ogrodzenia wzdłuż granicy nieruchomości o wysokości 2,5m, - zagospodarowanie ternu poprzez wykonanie trawników i nasadzeń, - przeniesienia trybuny dla kibiców drużyny przeciwnej z trybuny wschodniej na istniejącą trybunę zachodnią, 3. Kompletna dokumentacja techniczna oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu na wykonanie robót budowlanych znajduje się do wglądu u Zamawiającego. 4. Zamówienia będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013. 5. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na sfinansowanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 (słownie złotych: dwa tysiące) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia 07.06.2010 r. do godz. 11:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach