Muzeum Okręgowe w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 81
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5665750 w. 21 , fax. 087 5651396
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Suwałkach
ul. Kościuszki 81 81
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5665750 w. 21, fax. 087 5651396
REGON: 00057988500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.suwalki.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Remont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Remont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym 2. Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują generalny remont budynku zabytkowego Muzeum Okręgowego w Suwałkach (od fundamentów po dach). Dostosowanie do wymogów stawianych przepisami BHP, sanepid i p.poż przy zachowaniu rzutu pierwotnego oraz zagospodarowanie terenu, a w szczególności: 2.1. Roboty demontażowe w zakresie: a/. przebicia nowych otworów drzwiowych, wyburzenia istniejących stropów i klatki schodowej służbowej (za wyjątkiem stropów nad klatką główną i salą teatralną-demontaż izolacji termicznej), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, więźby i pokrycia dachowego, demontaż wszystkich posadzek wraz z warstwami posadzkowymi oraz okładzin podłogowych i ściennych, demontaż instalacji (wod-kan, instalacja i osprzęt elektryczny), piece fizyczne. b/. demontaż do konserwacji i ponownego wbudowania: balustrady kute klatki schodowej, wykusza i balkonu, część wartościowej stolarki drzwiowej wewnętrznej. 2.2. Roboty budowlane w zakresie: a/. Wykopy i fundamenty, ściany konstrukcyjne, nadproży, stropów, klatki schodowej służbowej, szybu windowego, dachu (konstrukcji i pokrycia), ścianki działowe, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, tynki wewnętrzne i oblicowania, podłogi i posadzki, malowanie, roboty elewacyjne i towarzyszące, montaż dźwigu osobowego. 2.3. Roboty Instalacji Sanitarnej w zakresie: a/. wodnokanalizacyjna w tym: instalacja zimnej i ciepłej wody i przeciwpożarowa, kanalizacja ściekowa; b/. centralnego ogrzewania w tym: instalacja ogrzewania grzejnikowego, instalacja ogrzewania podłogowego i ściennego; c/. wentylacji mechanicznej w tym: instalacja ciepła technologicznego, instalacja wody lodowej, instalacja wentylacji, instalacja klimatyzacji; d/. węzeł cieplny; e/. przyłącza wodno-kanalizacyjne w tym: roboty przygotowawcze, rozbiórki i odtworzenie nawierzchni, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji deszczowej i ściekowej. 2.4. Roboty Instalacji Elektrycznej i Teletechnicznej w zakresie: a/. instalacje elektryczne ogólne w tym: koryta i trasy kablowe, wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice, oprawy oświetleniowe. Instalacje elektryczne. Instalacje dedykowane i dedykowane wewnętrzne w tym: wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice, UPS. Instalacja strukturalna. Instalacja przeciwoblodzeniowa. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. Badania i pomiary. System sygnalizacji pożaru. System Sygnalizacji Włamania i Napadu. Kontrola Dostępu. System Nadzoru Wizyjnego. 2.5. Zagospodarowanie terenu i mała architektura w zakresie: a/. ukształtowanie terenu oraz place i chodniki w tym: roboty przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe. Ogrodzenie terenu. Mała architektura - czerpnia powietrza, kanał wlotowy i obudowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Muzeum Okręgowego w Suwałkach na rachunek nr 0012403363-1111001023551531 w terminie do dnia 29.05.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Suwałkach, ul. T. Kościuszki 81. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Suwałkach muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie Muzeum Okręgowego. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców następujących pisemnych oświadczeń i dokumentów: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Aktualna(-e) informacja(-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu: a) Kierownik zespołu - musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu nadzoru lub menadżera/kierownika projektu. b) Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadanie co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót i kwalifikacji zgodnych z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), potwierdzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. c) Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. d) Inspektor Nadzoru Robót Teletechnicznych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. e) Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych- musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. f) Specjalista ds. ekonomicznych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania finansowego projektów współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej, w tym przynajmniej 1 projektu infrastrukturalnego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. g) w przypadku gdy Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu nadzoru/kierownika projektu może pełnić jednoosobowo funkcje wymienione w pkt 6a) i 6b). h) w przypadku gdy jedna osoba spełnia wymagania dotyczące Inspektora Nadzoru Robót Teletechnicznych i Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektrotechnicznych może pełnić jednoosobowo funkcje wymienione w pkt 6d) i 6e). Wraz uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wymaga się pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wszystkie w/w osoby wskazane do wykonywania zamówienia muszą biegle władać językiem polskim. W innym przypadku Wykonawca musi zapewnić stałą obsługę tłumacza. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego lub nadzoru inwestorskiego przy budowie , przebudowie lub remoncie co najmniej 2 budynków o charakterze użyteczności publicznej o łącznej całkowitej wartości nadzorowanych robót budowlanych związanych z tymi budynkami nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN brutto. 8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.suwalki.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Rozbudowa drogi krajowej nr 63 na odc. przejście przez Kolno w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami przy Przebudowie drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku Leńce - Jurowce (gm. Wasilków )
Dodano: 2016-07-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami przy przebudowie z rozbudową odcinków dróg powiatowych nr 1492 B i nr 1493 B w m. Olmonty (gmina Juchnowiec Kościelny)
Dodano: 2016-07-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na DK 19 w miejscowości Sokółka w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych- rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej Nr 19 (ul. Grodzieńska) z ulicami Piłsudskiego i Placem Kościuszki w Sokółce na odcinku od km 17+080 do km 17+318 wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy Przebudowie z rozbudową mostu przez rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy)
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z zakupem agregatu prądotwórczego dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
Dodano: 2016-06-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, pracami zabezpieczającymi i naprawczymi budynku Ośrodka Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci w Kisielnicy
Dodano: 2016-04-29 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z zakupem agregatu prądotwórczego dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
Dodano: 2016-04-29 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano- instalacyjnymi związanymi z przebudową oraz modernizację istniejących pomieszczeń w pawilonie szpitalnym C - II piętro na potrzeby Oddziału Położniczego z traktem porodowym.
Dodano: 2016-04-29