Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 54206600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia polega na: a) pełnieniu na rzecz Zamawiającego zgodnie z niniejszym zamówieniem nadzoru inwestorskiego polegającej na świadczeniu usług nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczenia budowy, zgodnie z przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby cały zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego był obecny na budowie minimum 1 raz w tygodniu, b) zarządzaniu i administrowaniu umową na roboty budowlane, w tym jej rozliczenie, c) zapewnieniu przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawców robót budowlanych, d) nadzorze nad odbiorami częściowymi i końcowymi robót budowlanych, e) przygotowaniu i kompletowaniu dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi, f) podejmowaniu wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót, g) pełnieniu funkcji koordynacyjnych na budowie, h) zarządzaniu zespołem branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, i) stałym konsultowaniu i fachowym doradztwie na rzecz Zamawiającego, j) bieżącym informowaniu Zamawiającego o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawianiu pisemnego sprawozdania dotyczącego postępu robót budowlanych lub przedstawianiu opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane na wezwanie Zamawiającego, 2) Zamawiający realizację robót budowlanych, na których będzie pełniony nadzór inwestorski podzielił na 2 etapy: Etap I obejmuje wykonanie wszystkich robót w zakresie niezbędnym do uruchomienia i funkcjonowania części żłobkowej. Termin zakończenia robót budowlanych etapu I – 20.12.2020r. Etap II obejmuje wykonanie pozostałych robót, które nie ujęto w etapie I. Termin zakończenia robót budowlanych etapu II – 31.05.2021r. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane nie obejmuje wyposażenia technologicznego pomieszczeń kuchennych i wyposażenia meblowego obiektu poza wyposażeniem łazianek oraz stałej zabudowy szatniowej korytarzy. Budynek będzie łączył funkcję 2-oddziałowego żłobka i 7-oddziałowego przedszkola. Obiekt będzie stanowić jedną całość funkcjonalną uzupełnioną o salę wielofunkcyjną w rejonie wejściowym przy zapleczu kuchennym oraz wewnętrzną salę zabaw. Inwestycja będzie realizowana na dz. nr 27/27 i 27/159 przy ul. Wojcieszyckiej w Kłodawie i obejmuje realizację następujących elementów: - budynek żłobka i przedszkola - wiata magazynowa - wiata śmietnikowa - dróg wewnętrznych z placami - miejsc postojowych dla samochodów osobowych - ciągów pieszych - placów zabaw i małej architektury - zjazdów na drogę powiatową - infrastruktury technicznej - ogrodzenia - nasadzeń Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony jednokondygnacyjny z częściowym poddaszem nieużytkowym w technologii tradycyjnej z dachami płaskimi i stromymi jedno i dwu spadowymi krytymi papą oraz blachą, wyposażony w instalacje wewnętrzne wody zimnej, wody ciepłej i c.o., kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, p.poż., instalacji elektrycznej (zasilanie elektroenergetyczne budynku, odgromowej, domofonowej, kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, fotowoltaicznej, teletechnicznej, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, oświetlenia terenu, instalacji 230/400V, przepięciowej, instalacji urządzeń branży sanitarnej, instalacji wyrównawczej, rozdzielnice elektryczne). Dane budynku: - kubatura 10317 m3 - powierzchnia zabudowy 2 659m2 - powierzchnia użytkowa 2 375,50 m2 - powierzchnia terenu działek 14 625,00 m2 - powierzchnia dróg i placów 1 973,30 m2 - powierzchnia miejsc postojowych 867,00 m2 - powierzchnia chodników 792,00 m2 - powierzchnia tarasów o nawierzchni bezpiecznej 207,30 m2 - powierzchnia opasek żwirowych 70,00 m2 - powierzchnia zielona 8 056,40 m2 - wysokość budynku 8,80 m 3. Zamawiający w dniu 25.02.2020r. wszczął postępowanie przetargowe oznaczone nr RPI.271.2.2020, w którym zostanie wyłoniony wykonawca robót budowlanych. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający na stronie internetowej www.klodawa.pl zamieścił dokumentację projektową opracowaną przez biuro projektowe „ANTA architekci” z Gorzowa Wlkp. (załącznik nr 10 do SIWZ), na którą składa się: - projekt budowlany (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, część drogowa), - projekty wykonawcze (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, zagospodarowanie terenu wraz z branżą drogową i architekturą krajobrazu, projekt zjazdu na drogę powiatową).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie musi wskazywać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa - przypadku składania oferty wspólnej oraz w sytuacjach określonych w rozdziale 11 pkt 11.5 SIWZ. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach