Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko”. 3.2. Opis robót budowlanych został określony w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.postomino.bip.net.pl. 3.3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót dla inwestycji. Termin realizacji robót budowlanych: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 r. 3.4. Zakres usługi nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje przede wszystkim: 1) ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, 2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą robót budowlanych oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 3) sprawdzanie i rozliczanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty, 4) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych, 5) sporządzanie kalkulacji porównawczej w przypadku wystąpienia robót zamiennych, 6) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek, 8) uczestnictwo w przeglądach, 9) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, 10) udział w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym inwestycji, 11) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 12) kontrolowanie Wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu, 13) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p. poż., ochrony środowiska, 14) pobyt na placu budowy w odstępstwach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, tj. co najmniej 1 raz w tygodniu, w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót. Każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wcześniejszym (min. 1-godzinne wyprzedzenie) poinformowaniu telefonicznym lub mailowym Zamawiającego o czasie przybycia na teren budowy; 15) informowanie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych, zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, 16) udzielanie odpowiedzi na zapytania Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych od złożenia zapytania (termin ten obejmuje uzyskanie od Zamawiającego akceptacji projektu odpowiedzi); przed udzieleniem odpowiedzi Wykonawcy, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu tej odpowiedzi i uzyskania akceptacji w tym zakresie, 17) co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawianie się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień i zagrożeń w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia, 18) realizację ustaleń, decyzji i poleceń podjętych w czasie spotkań z zakresu prowadzenia robót budowlanych, 19) odpowiedzialność za przepływ informacji pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą a Inspektorem nadzoru, 20) przekazywanie wszelkich odpowiedzi na zapytania, informacji, sprawozdań drogą elektroniczną - mailem zarówno Zamawiającemu (e-mail: ug@postomino.pl oraz a.franczak@postomino.pl) jak i Wykonawcy, 21) udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji na żądanie Zamawiającego, 22) stałe konsultacje i doradztwo na rzecz zamawiającego, opiniowanie ewentualnych zmian w dokumentacji, 23) dokonanie innych niezbędnych czynności konsultingowych dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 2.1. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego odpowiedzialni są za prowadzenie nadzoru robót budowalnych zgodnie z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2018.1202 z późn. zm.), sztuka i wiedzą budowlaną, przepisami i normami, dokumentacją projektową, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.3. 2.2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby/firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawcy robót budowlanych, w czasie realizacji niniejszej umowy, 2) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca (Inspektor nadzoru) nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji, 3) Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego, 4) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonane lub nienależyte wykonanie usług objętych niniejszą umową, w tym usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 5) Inspektor Nadzoru zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad. 2.3. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego. 2.4. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2018.1202 z późn. zm.), które nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (opinia UZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy, 6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach